|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?
Smart!
|
|
|
#22 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Vi har forøvrig kjøpt denne til 3. klassingen i år:
|
|
|
#23 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Jeg mener festeanordningen for gymbag Beckmann vs Bergans er ulik, så det er ikke sikkert det vil passe. Vi har hatt/har begge deler. Jeg kan dobbeltsjekke dette hjemme i ettermiddag.
|
|
|
#24 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Men vet du om det er det feste for gymbag på den sekken du la inn bilde av nå, Bomull? Vi har kjøpt den samme til vår 3. klassing, og bokhandelen mente at det ikke var feste for dette på denne typen. Jeg har ikke sjekket og vet ikke helt hva jeg ser etter siden vi ikke har hatt Beckmann tidligere. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Gymbagen vi har festes i håndtaket på toppen, samt to sånne små plasthemper på hver side, helt nederst. Om man klikker seg inn på den Bomull har lagt inn bilde av, så selges den jo med gymbag, så det må jo være mulig å feste den.
|
|
|
#26 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Ja, se der ja. Jeg kunne jo kanskje kommet på å sjekke nettsidene selv, men nei. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Ja, man kan feste gymbag på den. Men det vet du jo nå.
|
|
|
#28 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Knotten fikk Norheim-sekk i 2.klasse, etter å ha laget surmelk i førsteklassesekken sommeren mellom 1 og 2.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Min niåring er like lang og fikk beckmann sekk i fjor, størrelsen etter 1. Klassesekken. Den sitter godt på.
|
|
|
#30 |
|
Det er den vi har.
|
|
|
#31 |
|
Sjekk om det ikke er sorte fester på sidene. På toppen festes de i bæreremmen
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Jeg kan meddele at vår har greit med plass til matboks, drikkeflaske, regnjakke, støvler, hettegenser og en skatehjelm.
|
|
|
#33 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Her har Troll sekkene passet utmerket til barna. Ark, Toysr'us og Coop vet jeg fører disse. De har vunnet flere sånne skolesekk-tester.
|
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Storebror har Beckmann 30 liter med lokk som vist oppe i tråden. Han er 142 lang. Har brukt den halvannet år. Den passer fint og jeg synes han trenger plassen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Storebror har fått en sånn beckman 30 l som Bomull linker til. Han er ca 150 cm nå, og sekken passet bra.
|
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Troll passet ikke i fasongen i første klasse, men vi skal absolutt prøve igjen! Hiawata er ganske bredskuldret, til tross for at han er smal.
|
|
|
#37 |
|
I endring
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Jeg har ikke lang 5.klassing snarer tvert i mot men han er smal, så hos oss er det ikke noe annet enn Bergans som duger.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Vår tolvåring bruker Bergans XO 28 l. Han er ca 156 og brukte sekken forrige skoleår også. Sekken er lett og fin, og glidelåslukking er supert for en som sikkert ikke ville husket å lukke lokket |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Har noen av dere vært på Mosseporten? Jeg var på Vestby storsenter, og der hadde alle butikkene Troll-sekker.
|
|
|
#40 |
|
Sv: Sekk til lang femteklassing - 3.-5.-klassesekk eller ungdomssekk?Notabene og Norli samt Libris har Beckmann.
|
![]() |
|
|