Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny oppdagelse: Baukjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-14, 11:52   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny oppdagelse: Baukjen

Jeg synes Boden har utviklet seg i mer og mer pæreformet retning de siste kolleksjonene. Klærne er rett og slett ikke laget for timeglassfasong og noen ganger er det litt lite rom for pupper. Synd, for kvaliteten og fargene er veldig bra!

Etter å ha sendt tilbake en haug med kjoler fra Zalando som har bydd på samme problem - at de blir for vide i livet og rundt hoftene hvis de passer oventil, i tillegg til at de kanskje er lite tilgivende og altfor tynn jerseykvalitet, at kvaliteten er for dårlig og sømmer er raknet før du prøver de på, at størrelsene varierer enormt og det er oppgitt lite mål så en 36 er for stor og en 40 er for liten - hadde jeg nesten gitt opp.

Men så kom jeg på at jeg hadde hørt rykter om at Isabella Oliver som lager de aller fineste gravidkjolene har et merke for ikke-gravide. Jeg hadde en kjole fra Isabella Oliver da jeg var gravid med toern, i helt fantastisk solid jerseykvalitet.

Jeg klarte å spore opp nettbutikken og hoi! Salg!

Baukjen.com heter butikken og der har de en "What's my size?" ved siden av klærne, der du kan plotte inn høyde, mål og hvordan du liker klærne, trange, løse eller midt i mellom. Klærne kan dresses opp og ned med tilbehør og for min del er dette de kjolene jeg har lett etter en stund. Sånne jeg kan bruke på kontoret, på fest og hjemme, alt etter tilbehør.

Her er de kjolene jeg har kjøpt:

Sist redigert av Harriet Vane : 05-07-14 kl 12:04.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.