|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hår
Ja, hun har brukt både barnebalsam og min, uten veldig god effekt. Jeg har ikke altfor mye pleie i min, da, da synes jeg det blir for tungt.
|
|
|
#22 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårMin har mye krøller, men ikke så veldig tykt hår. Bare digert. Vi bruker Frizz Ease fra John Frieda, kjøpt på Vita eller Cubus. Hun vasker håret en gang i uka, og da bruker vi balsam og kur i tillegg. Hun tar også en kur uten hårvask en gang til per uke.
|
|
|
|
#23 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårÅ gre VÅTT hår her, funker ikke, det må bli omtrent tørt først.
|
|
|
#24 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårL'occitane med essensial oils ja. Den har bra virkestoff og er bra på krøllete hår.
|
|
|
#25 |
|
villende
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårJeg er veldig glad i KMS sine krølleprodukter. Dessuten vil jeg anbefale at du fletter håret hennes hvis du skal være borte noen dager (og lærer mannen din å flette). Er det riktig type flette kan den/de fint soves med og det redder håret fra mange tugger. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Paddle brush heter de i utlandet. Jeg kjøper alt hos lookfantastic. Vi har også fra Kent og Denman, med Aveda er best likt. Jeg hadde tilsvarende fra Wella før, god nok, og fås hos de fleste frisører.
|
|
|
|
#27 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårLillesøster, som også har nydelig, men vanskelig hår er også veldig begeistret for den Define shampoen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårJeg bruker sjampo og balsam fra Dessert essence til mine barn og meg selv. (Kjøper på Iherb). Jeg grer håret med tangle teezer mens balsamen enda er i håret. Spyler ut og føner mens jeg børster. Nå har ikke mine krøller. Hun ene har langt, tykt, stivt hår som floker seg veldig lett. Hun andre har helt florlett hår som lett tover seg og blir flokete.
|
|
|
|
#29 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårSpraybalsam, spruteflaske med vann og god børste er viktig. Liker også redken all soft. Hårkur en gang i blandt gjør også underverker for flokene. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårFletting kjører vi mye, ja. Sist hadde hun i sin visdom tatt dem ut selv.
|
|
|
#33 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårAh, jeg må bare anbefale serien jeg bruker i mitt tykke, krøllete, flokeglade hår: Tigi Reborn, sjampo og balsam (den blågrønne varianten). Jeg får ikke til å lime inn bilde på iPaden, men du finner det på blush.no |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Borte
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårMin eldste har vanvittig tykt hår som floker seg lett. Hun har ikke brukt barnesjampo siden hun var baby og har alltid brukt samme mengde sjampo og balsom som en voksen. Det gjør det litt lettere. I tillegg grer hun håret godt om kvelden og setter det i flette/hestehale slik at det er lettere å gre det om morgenen.
|
|
|
#36 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårSer ut som om hun har veldig tykt hår ja. Håper jenta blir fornøyd med forandringen, så fint ut. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårJa, nå fikk frisøren tynnet det godt også, så det er mye lettere. Hun var overlykkelig da hun børstet håret i dag tidlig. "Børsten går RETT i gjennom, mamma!
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårHun har altså den nydeligste fargen på håret.
|
|
|
#39 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Curlingkone
|
Sv: Sjampo til barn som ikke er barnesjampo, for tykt, krøllete hårJeg tror jeg ville begynt å ha i noe olje eller noe i håret etter bad. Sånn at håret ikkw floker seg så lett. Krøkkete hår er ofte sprøtt og tørt, så om oljen gjør det litt tyngre så gjør det ofte ikke noe.
|
![]() |
|
|