|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Etter værmeldingen ; regnklær
|
|
|
|
#25 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Kjole og 17. mai slöyfe. Ser ut som om det blir saa fint vaer at jeg kan droppe kaapen. :hurra: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Bunaden min. Enkelt og greit. Den har dog krympet i skapet, men jeg overlevde nå i helga og overlever en helg til!
|
|
|
#30 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?17.mai-sløyfe og mørk blå kjole med hvitt mønster, sand pumps, mørk blå lang cardigan, sand veske. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Mest sannsynlig bunad, men jeg er i tvil siden jeg skal stå i korpsets kafe i flere timer.
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Hardangerbunaden min, som jeg håper moren min rekker å legge ut beltet en støl på siden hun påstår hun skal klare det selv. Hun sitter sikkert kvelden før. Det er ikke så lett på hardangerbunaden som på mange andre og endre beltet siden jeg har breieband belte. Når jeg fikk beltet mitt for første gang så var det "metersvis" med ekstra. Sikkert plass til 10 ekstra støler på beltet. Det ble jo så tykt og ekkelt at jeg bare klippet av beltet til det halve, og jeg kan fortsatt legge det ut masse selv om jeg har lagt ut to støler nå, så tror det skal holde allikevel. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Bunad. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Jeg vet faktisk ikke helt. Må se an været litt. Veldig fornøyd med at ungene sine klær er i boks. Har egentlig bunad men den passer ikke; trenger å sy den ut og få lagd ny skjorte. Vet ikke helt om jeg tør å sjekke ut prisen for det men har iallfall bestemt meg for at jeg ønsker å få det gjort.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Bunad.
|
|
|
#38 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?
Øøh, jeg skal ha på meg et skjørt og en bluse også. Men jeg er så opphengt i sko for tida fordi jeg ikke har noen pene småsko uten hæl (og jeg orker ikke hæl), også slo det meg i dag etter å ha lest i converse og bunad-tråden i dag at jeg selvfølgelig bare kan ta på meg converse.
|
|
|
#39 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal du ha på deg på 17 mai?Sommerkjole. Den som ser mest fristende ut i skapet på morgenkvisten.
|
![]() |
|
|