Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-07, 00:32   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Wow! Det kunne jeg virkelig klart bedre selv. Virkelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 00:34   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jævla kaken der husker jeg.

Lilleleo; du får poste det bildet og historien overalt, med navnet på bakeriet og hele sulamitten. Så slipper i hvert fall andre å gå i samme fellen.

Gammel 17-05-07, 00:36   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte bare sepå den en gang til. For et rot.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 00:37   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnskyld meg, LilleLeo, men jeg klarer ikke la være å fnise. Skjønner godt at det var lite moro der og da, altså! Vi var heller ikke så heldige med bryllupskaka vår, der de hadde brukt selvlysende gule og grønne farger på pynten. Året etter hadde et annet bakeri stavet navnet til min mellomste svoger feil på kaka, mens da min yngste svoger giftet seg sist sommer, fikk de sjokoladekake i flere etasjer - noe de overhodet ikke hadde bestilt. Det skal ikke være lett, gitt!

Tror for øvrig jeg spiste rundstykke og bolle på Samson i dag - dessverre før jeg så historien til Zol.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 00:38   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Den jævla kaken der husker jeg.

Lilleleo; du får poste det bildet og historien overalt, med navnet på bakeriet og hele sulamitten. Så slipper i hvert fall andre å gå i samme fellen.

Gjett om de har tapt kunder på meg. Thomsens Bakeri og Konditori ( ) nord i Bergen blir jeg aldri ferdig med.

Gammel 17-05-07, 00:41   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Gjett om de har tapt kunder på meg. Thomsens Bakeri og Konditori ( ) nord i Bergen blir jeg aldri ferdig med.

Du er ikke langsint du?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 00:46   #27
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Hahaha, den kaka husker jeg LilleLeo, den ser virkelig helt for jævlig ut.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 00:53   #28
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg fant! Er det rart jeg gråt da jeg så den?
Min tante fikk krampelatter og et stygt blikk av mamma,
som var redd jeg skulle begynne å grine igjen.

Æsj....den så lite hygienisk ut...en ting er om den hadde vært laget av bestemor eller noe, men når den kommer fra et bakeri, så må man da forvente mer en dette??
Fysj fysj....kvalm ble jeg.

Gammel 17-05-07, 01:02   #29
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Æsj....den så lite hygienisk ut...en ting er om den hadde vært laget av bestemor eller noe, men når den kommer fra et bakeri, så må man da forvente mer en dette??
Fysj fysj....kvalm ble jeg.

En ting er viktig i denne saken, og det er at det ikke bare er et bakeri, men også et konditori.

Gammel 17-05-07, 02:37   #30
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk kake! Tror jeg hadde grått mine modige tårer jeg også..

Man skal vel kunne forvente såpass av en konditor at det ikke ser ut som kaka er smelt sammen på kjøkkenbenken min?

Altså, jeg betaler en snekker for å sette opp en vegg fordi jeg ikke kan det selv. Er ikke konditorer faglærte på samme måte?

Gammel 17-05-07, 10:29   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk. De rosene ser jo mer ut som halvsmeltet hjernemasse enn noe annet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 21:03   #32
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også samme erfaring med Samson bakeri. Til navnefesten til lillebror bestilte jeg en eplekake som viste seg å være helt rå inni. Det var bare å pakke kaka ned i eska igjen og returnere den da butikken åpnet. Bakeriet skrev ned nr. mitt og lovte meg en kompensasjon av bakeriet som hadde laget kaken (tydeligvis et annet bakeri). Jeg hørte aldri noe fra de.

LilleLeo: Gruuusom kake!! Jeg bestilte en annen kake til lillebrors navnefest også, og den hadde en forferdelig stygg skrift og attpåtil feil dato. Skulle være fødselsdatoen hans - 2004, men det stod 2005. Altså en dato som var 7 mnd fram i tid. Fikk 50 kr. i avslag.

Gammel 20-05-07, 08:48   #33
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Dette fortjener oppalsg i avisa, spør du meg. Makan til elendig service.

Bor i Oslo, og har bare bestilt kake en gang, til Minas dåp. Kaken bestilte jeg hos Kristines franske fristelser, og det var en fantastisk kake.

Jeg vet ikke hvor du bor, men håper du har flere konditorier å velge mellom til neste anledning byr seg!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:15   #34
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har Samson rett i nærheten av der vi bor, men vi handler aldri der fordi de som jobber der er utrolig dårlig på service. Skulle handle brød der og spurte litt om de forskjellige typene - det var ingen i køen bak meg, men fikk beskjed om at hvis jeg absolutt måtte vite alle ingrediensene måtte jeg heller handle brød på ICA, så fikk jeg lese ingredienslista selv

Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:56   #35
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Christinamor- Kritines franske fristelser har fantastiske kaker Litt dyrere enn andre steder, men vel verdt det

Lille Leo- den kaka er bare så utrolig stygg at jeg har ikke sett på maken. Tror seriøst at jeg skulle fått det bedre selv, og det sier ikke lite

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 10:29   #36
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi har Samson rett i nærheten av der vi bor, men vi handler aldri der fordi de som jobber der er utrolig dårlig på service. Skulle handle brød der og spurte litt om de forskjellige typene - det var ingen i køen bak meg, men fikk beskjed om at hvis jeg absolutt måtte vite alle ingrediensene måtte jeg heller handle brød på ICA, så fikk jeg lese ingredienslista selv

Gammel 20-05-07, 10:31   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mandino

Hadde jeg opplevd det du beskriver Mandino, ville jeg definitivt sendt en mail til hovedkontoret og spurt om de ansatte hvemsomhelst.

Sist gang jeg klaget på Samson fikk jeg svar fra en dame som beklaget og lovet meg gavekort. Denne gangen har jeg fått svar fra noen jeg - på grunn av navnet - antar er sjefen sjøl. Til nå har jeg fått beskjed om at det alltid er noen de kan ringe dersom de mangler kaker, og at de aldri skal stenge butikken dersom det står en bursdagskake uavhentet. De skal ha møte i morgen og de skal komme med forslag til løsning etter dette.

Uansett hvor gode kaker de har, de frister meg ikke lenger.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 10:45   #38
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ufattelig dårlig service ja.

Lilleleo: den kaken var ikke fin nei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 11:55   #39
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Mandino

Gammel 20-05-07, 12:28   #40
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Uff uff, skulle ikke vært mulig med så dårlig service!

Lille Leo: Det er den verste kaka jeg har sett ever!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.