Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Jippi, nå har jeg endelig fått et skikkelig kamera

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-07, 09:22   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jippi, nå har jeg endelig fått et skikkelig kamera

Gud, det har jeg hatt lyst på lenge. Et skikkelig kamera. Jeg har flydd rundt og tatt bilder med mobilen, sendt mms'er til e-posten, osv.
Det er jo bare latskap og den greia med at man bare husker på at man burde ha kjøpt det når man står der og tenker" Faen, at jeg ikke har et kamera nå. Må få kjøpt det i morgen!"
Men så blir det ikke noe.

Men i går kjøpte jeg endelig et, og jeg gleder meg virkelig til å ta det i bruk.

Her er det

Noen andre som har erfaring med samme kamera?
Jeg har fått testet det litt i skogen i går, og bildene bærer preg av testing. Prøvde å legge dem inn på mitt forum, men de ble kjempesvære. Og softwaren som fulgte med, likte jeg ikke. (Les: Skjønte ikke en dritt)
Så jeg bare bruker vanlige mapper på læppen, og PSP8.

Må jeg resize alle bilder nå, da?

Kan jo legge ut et eksempel...

Sist redigert av Line* : 13-05-07 kl 10:30. Årsak: Bildet ble ALT for stort!
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.