|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg planlegger fortsatt julen 2013 og lurer veldig på om det er for sent å ordne med julekort.
|
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har pepperkakedeig klar i kjøkeskapet, og tenker å få bakt nå i løpet av januar!!
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?
Nei, det er da alltid noen som sender dem på nyåret!
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Her ble og julen pakket ned i dag. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Ja, hodet mitt er skrudd sammen sånn at det planlegges og tenkes omtrent hele tiden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Kirsebær: du kan google interiørbutikker og kikke der. Jeg har bare sett litt på Cornelais hus på nettet, men det jeg så etter var ikke på salg. Jeg ønsker meg nemlig Happylights eller annen lyslenke som kan brukes hele året, det ble nemlig så tomt i vinduene når stjernene ble tatt ned i dag.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har sånn lyslenke. Ikke Happylights, men den er helt lik. Funker den hele året? Jeg tok den bort i går... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
TittelTøs
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har planlagt å ikke legge så mye sjel, følelser og omtanke - og dertil penger, julegavene jeg gir bort julen 2014, siden dette ikke blir gjengjelt. :sur, sær og barnslig bitter: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Det er helt greit for meg om gaveinnsatsen ikke blir gjengjeldt. Jeg liker å gi gaver, planlegge dem osv, men jeg vet jo at det ikke betyr like mye for alle. Det har ingen betydning for min glede.
|
|
|
|
#11 |
|
TittelTøs
|
Joda. Er/var der jeg også i mange år. Men når man år etter år...etter år blir glemt og ikke får gave, får ting de tidligere Jar fått av andre, får reklameartikler som de har fått av arbeidsgiver osv., så koster det meg ikke en kalori å si at jeg faktisk - til slutt, er skuffet og vonbroten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?IKEA har lys.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg bestemte meg allerede før jul for at neste år blir det mindre (i str) julegaver å sende! Porto er dyrt, og gavekort en fin ting. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Jeg har igrunnen planlagt at jeg skal ha mindre julepynt, eventuelt finne ut av hvordan alt kan brukes i nyhuset. (det tar tid å komme inn i pynting av nytt hus, dette var den andre jula her.
|
|
|
#15 |
|
er her
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Her er huset juleklart allerede! (Men den forsvinner vel mest sannsynlig i morgen)
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Og det er jo helt greit at du velger å gjøre. På samme måte som det faktisk er helt greit at andre legger mye mindre i gavene de gir.
|
|
|
|
#17 |
|
TittelTøs
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Hadde du ikke blitt det minste skuffet etterhvertom du i 12-15 år ga hele ditt hjerte i julegave-/gaveinnkjøpene, og bare ble møtt med gaver som nevnt ovenfor? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Jeg hadde blitt det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Nei, det kan jeg med hånden på hjertet fortelle deg at jeg ikke har blitt, for det er ikke derfor jeg gjør det.
|
|
|
|
#20 |
|
TittelTøs
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på, og planlegge, jul enda?Wow. Jeg trodde jeg var raus, som ikke ble snurt før etter 12-15 år, der jeg hvert år har opplevd dette fra 4-5 stk. av mine nærmeste. Følte plutselig litt for å forsvare meg. |
|
|
|
![]() |
|
|