|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Ungene er superfornøyde! Mini fikk M - trainer og nye twintipski. Mye undertøy og sokker. Frøkna fikk Apple-tv og tv til rommet. Begge fikk en del euro til turen i februar.
![]() |
#22 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Vi fikk masse fint alle sammen.
![]() |
#23 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Her er alle fornøyde, vi fikk alle omtrent alt vi ønsket oss. (Med unntak av yngste som ikke fikk iPhone 5c og spillet gta, og det fikk han beskjed lenge før jul om at ikke kom på tale.)
![]() |
#24 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Alle veldig fornøyde her! Og jeg fikk apple tv, jusmaskin, trines kokebok, fine lucie-skåler, penger, lykter, sokker, med mer.
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk voksentur til Reykjavik!
![]() |
#26 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk penger av både egne foreldre og svigers, toalettmappe, neglelakk, sokker, ullvotter, deler til finserviset og til søndagskaffe i hagen-serviset (ja, man må ha et eget sånt...), ullgenser og ullcardigan og konfekt. Og innrammet geriljabroderi!
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 25-12-13 kl 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk mye fint og er spesielt glad for weekend-turen jeg fikk av mannen. Bare oss to i Gøteborg en hel helg.
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk Tardis-lue av mannen min.
![]() |
#29 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk en flaske vin, et bilde av Terje Risberg (utrolig |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Hva? Bildet kom feil vei. Jaja.
![]() |
#31 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk nytt treningstøy og ullsokker av mannen som jeg ønsket meg!
![]() |
#32 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk marineblå North Face-parka av mannen, kokebok (Trines mat), Origo-kopper, vase og krus fra Vik & Valsøe, skjerf, ørepynt, div såper og kremer, et par lyslykter og vin. Sammen fikk vi seks kasseroller og to stekepanner (kjøkkenoppussing på gang og ny induksjonstopp) og div annet kjøkken-stæsj.
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 15:33. |
![]() |
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk Dr Dree hodetelefoner, bøker, gavekort, kule strikkesokker og deilige godsaker. Ungene fikk masse flott, men ikke aipæd, da.
![]() |
#35 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Vi fikk tilskudd til nytt kjøleskap.
![]() |
![]() |
#36 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk mye artige og fine interiørpyntedingser av både venner og familie. Mange hjerter!
![]() |
#37 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?
Så flott! Veldig rørende.
![]() |
#38 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg fikk mye hud og hårprodukter, sengetøy, håndkler, sjokoladefondue, lyslykt, ullstrømpebukse Sist redigert av Guttemammis : 25-12-13 kl 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Jeg er veldig fornøyd og takknemlig, det samme er tilfelle for resten av familien, virker det som. Jeg fikk Modalu Pippa-veske av foreldrene mine (dvs. halve, bestilte og betalte resten selv), nydelig knekort vinterkåpe i trenchfasong fra Mango av mannen, eldstemann gav oss alle blueray-spiller, jeg fikk penger, ørepynt, en bunke bøker av forlagsansatt svoger. Jentene fikk klær og jålesaker, 12-åringen fikk hel pysj og Marius-mønstret sengesett og håndkle, minste fikk lilla Onepiece, jublende glade! De to eldste fikk en del penger, og mellomste fikk en arvet, men relativt ny mobiltelefon. Mannen fikk bl.a. bunadssølje av oss, og penger til mer sølv og tilbehør av mine og hans foreldre.
![]() |
#40 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint til jul da?Det jeg er mest glad for er at barna fikk så mye variert i år. Litt klær, litt leker, litt spill og tegnesaker og litt fornuftige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|