|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dra eller bli hjemme?Jeg skjønner godt valget om å bli hjemme. Jeg har også en sånn astmagutt, og hadde det der vært oss i fjor, som var et virkelig drittår, så hadde jeg gjort hva som helst for å unngå smitte, tror jeg. Vi var så på felgen at jeg skjønner virkelig ikke at vi kom oss gjennom det, ikke snakk om å dra til noen som var småsjuke da. (Vi krona året med influensa på alle fire, vi da. Håper på bedre lykke i år, men minsten er tett...)
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dra eller bli hjemme?Du har tid til å vanne ut pinnekjøttet ja
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Dra eller bli hjemme?Jeg skjønner deg, selv om jeg først tenkte bare å dra. Det er noe med hvilken høst man har hatt. I år ville jeg tatt mye større sjanser ift sykdom og jul enn for to år siden da lillesøster hadde vært syk store deler av høsten - jeg var helt knekt da jeg kom til jula og nektet å besøke mannens søster hele jula etter at de hadde hatt noe spying i hus. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Dra eller bli hjemme?Med to såpass små sjuke barn skjønner jeg godt at dere valgte å bli hjemme. Hjort er jo kjempegodt, håper dere får en fin feiring hjemme også.
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dra eller bli hjemme?Vi måtte plutselig bli hjemme i fjor uplanlagt og vi fikk till og ha pinnekjøtt, byttet vann ofte og det gikk bra. Og det går helt fint om du også salter og pepperer ribba i kveld/morgen tidlig |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Dra eller bli hjemme?Pinnekjøtt kan man kjøpe ferdig utvannet, eller så kan man koke den og bytte vann en gang i timen og deretter grille.
|
![]() |
|
|