|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerTja.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerJeg tror en farge oppe og en farge nede kunne bli fint. Alternativt ulike nyanser av samme farge fordelt utover. Sånn fullstendig hippie-feeling med rødt og blått og gult og grønt og lilla og rosa hadde jeg ikke orket. Men det er kanskje det sønnen din egentlig ønsker seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerEg hadde ikkje gått for ulike fargar. Eg hadde aldri i verden orka all den jobben - og vill heller ikkje hatt slik oppstykking av kjøkkenet mitt i mange bittesmå bitar. MEN eg kunne ha hatt ein mørk farge nede, og ein lys farge oppe. Og så kunne eg ha malt alle knottane i ulike fargar. "Grønknotteskuffen" osv.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerJeg hadde malt overskapene i forskjellige farger, men latt underskapene ha samme farge, for å dempe inntrykket noe og ikke gjøre det "rotete". Men så knallkult da, blir sikkert en artig og glad vri!
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerJeg synes det høres gøy ut, og liker Mavericks bilde. Det var lurt med litt hvitt for kontinuitetens skyld, ja.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerAltså, jeg har sjakkgulv på kjøkkenet, skal male kjøkkenfrontene solgule nå, og den ene veggen mørk lilla, så jeg har åpenbart sansen for en noe maksimalistisk innredningsstil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerJeg er som tink, jeg liker godt sånne ting, men har i praksis hvite vegger og stramme, enkle møbler, rett og slett fordi vi alltid har det så rotete, og rettlinjet minimalisme tar litt brodden av det.
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerUlike nyanser av klare farger er veldig fint!
![]() |
![]() |
#12 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerJeg tror jeg ville valgt mange knallfarger på underskapene. En av dem på veggen mellom overskap og underskap. På overskapene ville jeg valgt hvitt eller en av de knalle fargene fra underskapene. På den måten får du inn mange farger, men også litt mer ro enn om det er ulike farger på alle skap.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerJeg tror jeg har hatt de fleste skap i samme farge og forskjellige farger på skuffende og evt skapdørene med vindu.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Male kjøkkenskap i forskjellige fargerEr kjøkkenet lakket? Bare puss det ned bedre enn jeg gjorde. Jeg har adventslilla kjøkken med etter hvert nokså store hakk der a) den hvite grunningen eller b) furuen viser.
![]() |
|
|