Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange unger kom på døren i går?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor mange unger på i går? Altså, hvor mange kurver?
Ingen 41 20,10%
1-20 88 43,14%
20-40 40 19,61%
40-60 20 9,80%
60-80 11 5,39%
80-100 2 0,98%
Kjempemange, mer enn 100! 2 0,98%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-13, 12:34   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?

Vil tippe mellom 60-80, men muligens mer? Her kjøper vi inn mye smågodt, putter det i en Halloween-bøtte og putter en øse oppi. Så gir vi hvert barn en ca 4 godterier tenker jeg (litt avhengig av størrelse på godteriene). Fullstendig uaktuelt å pakke selv når så mange kommer på døren. Og vi vet at de får nok av godterier her i nabolaget, så de store mengdene er heller ikke nødvendig.

Gammel 01-11-13, 12:35   #22
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva gjør ymse personer om de får mer enn 80 på døra, og ikke har fått med seg at en bør slå av utelykten om en ikke vil ha besøk?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:36   #23
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

8 barn. Pluss egne og gjesters barn, da.

Gata vår er ganske kjip, med mange som har voksne barn og ikke er med på leken. De får mye bedre uttelling i gata over veien, så det kommer ikke så mange til oss.

Jeg prøver å bytte ut naboene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:40   #24
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ingen. Det hadde nok kommet 4-8 stykker, som i fjor, men de går visst runden akkurat når ungene våre har lagt seg. I år skrudde vi av lyset til ungene hadde sovna - og da var vi så utkjørt at ingen orka å gå ned og skru det på.

Jaja. Jeg har en stor skål med godteri å ta kål på.

Gammel 01-11-13, 12:42   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det var mellom 40 og 60, for jeg tror vi hadde 80 godisposer.
Og det var ikke mange igjen i kurven på slutten av kvelden.

Gammel 01-11-13, 12:46   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var hage og inngangsparti pynta og klar til besøk, så jeg hadde blitt megaskuffa om ingen kom.

Inkludert min egen sønn og kompisen, som selvsagt måtte ringe på her og, må vite, hadde jeg 42 knusbedårende monstre og hekser på døra mellom klokka 18.00 og 19.30 - de kom i klynger fra 2-3 og opp til seks barn i slengen. Etter 19.30 var det stilt.

(Veit det var 42, for jeg hadde 50 x kjærlighet på pinne klokka 17.59 - og sitter igjen med åtte i skåla.)

Gammel 01-11-13, 12:53   #27
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men hva gjør de? Sier de "knask eller knep"? og så bare står de der? Vi hadde ingen på døren selv om lyset var på. Tror ingen i 6. og 7. klasse her omkring skulle gå. Ingen av ungene mine snakket om det hvertfall.

Gammel 01-11-13, 12:53   #28
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare to

Jeg hørte det ringte på nede hos naboen under et par ganger, så kanskje de ikke tenkte over at det var to ringeklokker der. Eller så er det fordi vi ikke satte ut lys. I så fall er jeg flau. Kanskje ungene ikke fikk lov til å ringe på, for kanskje de trodde vi var kjipe og ikke var med.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:53   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

De kom i så store grupper at jeg ikke helt vet. Tipper 60-80 stk.
Førstemann klokka 17, siste 19.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:54   #30
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vil tippe mellom 60-80, men muligens mer? Her kjøper vi inn mye smågodt, putter det i en Halloween-bøtte og putter en øse oppi. Så gir vi hvert barn en ca 4 godterier tenker jeg (litt avhengig av størrelse på godteriene). Fullstendig uaktuelt å pakke selv når så mange kommer på døren. Og vi vet at de får nok av godterier her i nabolaget, så de store mengdene er heller ikke nødvendig.

Sånn gjør vi det også. Men i år kom det ingen til oss! Det betyr at vi må spise opp alt sjøl!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:56   #31
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Førstemann klokka 17, siste 19.

Her kom første pulje ikke før nærmere 18. Siste ding-dong var vel kl. 20 - da var det en stund siden nest siste pulje.

Gammel 01-11-13, 12:56   #32
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pakker hellr ikke godteposer, men har KUN innpakket godteri... Synes det blir så innmari mye gris med vanlig smågodt klissa sammen i de bøttene. Husker med gru den store, sammenklistra klumpen de kom hjem med i fjor da det regna...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 12:58   #33
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

1-20 tipper jeg. Jeg var ikke hjemme før 19, da slo vi på lyset igjen etter leggetid, så det kom noen til. Den siste var visst rundt 18 år, da. Jeg trodde toåringen skukle bli redd, men neida. Da det kom en i djevlemaske sa hun bare "Oi, krokodille!".

Gammel 01-11-13, 12:59   #34
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ca 24 Det ringte masse på døren, de gikk mest to og to. Jeg synes det var mange, da bare 6 av dem bor i sameiet her. Og vi bor helt innerst, lengst borte i en blindvei, så ingen tok turen oppom i fjor.

Sist redigert av DM : 01-11-13 kl 14:50.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 13:01   #35
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Fire! De kom før vi dro på fest. Og fordi jeg hadde glemt hele festen sitter vi igjen med himla masse snop.

Gammel 01-11-13, 13:01   #36
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal ha i morra og jeg har kjøpt inn til 120 barn, for vi gikk tom i fjor med 100 småpakker med snop.

Gammel 01-11-13, 13:05   #37
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

I går tipper jeg det kom rundt 30 stk. på døren. Vi er vant med alt mellom 60 og 90 fra der vi bodde før.

Gammel 01-11-13, 13:08   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjettet et sted mellom 20 og 40.

Vi bor i blokkbebyggelse, og så avtalte alle vi som kjenner hverandre oppmøte kl 18 og så gikk vi rundt til hverandre. Det var omtrentlig 25 unger (som vi delte opp i 3 grupper). I tillegg kom det en del andre unger som bor der, men som jeg ikke kjenner foreldrene til.

Vi banket ikke på noen dører som vi ikke hadde avtalt med på forhånd. Unntaket var et par i første etasje som hadde pyntet veldig, og da antok vi at det var greit. Det var det og de syntes faktisk at de hadde fått for lite besøk.

Gammel 01-11-13, 13:27   #39
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det ringte på tre ganger. Første gang var det Herremannen og fem kompiser av han. Andre gang var det tre venninner av Frøkna (hun var på fest en annen plass). Tredje gangen var det Herremannen, de samme fem kompisene og en sjette de hadde plukket opp underveis. Kjedelig.

Gammel 01-11-13, 13:30   #40
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Her var det bare 8 som kom, men det var bedre enn i fjor. Da kom bare én, jeg tror nok det var ene og alene fordi pæra i utelyset hadde gått.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.