Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ønsker du deg til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-13, 11:43   #21
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Allskens!

- Nytt kjøkken
- Kitchen Aid
- Bamix stavmikser
- Sykkelutstyr; klær/regntøy, hansker, skikkelige sko, pedaler, vinterdekk ++
- Skyvedørsgarderobe i gangen
- Ny spisestue
- Småinteriør
- Treningstøy
- Gavekort (universal eller på skobutikk)
- Ny vinterkåpe
- Skinnhansker

Gammel 30-10-13, 11:46   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg pledd fra Spinnerigården. Særlig dette. Og kanskje sjal også.
En gullring med blå stein.
Dessuten en stor jerngryte.
Sølvtøy.
Deler til serviset vårt. Disse må skaffes brukt for det er gått ut av produksjon.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 11:48   #23
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ulljakke fra Devold
Ullgenser fra Wooland
Ulltøfler
(Liker ikke å fryse!)
Ekstra bolle til kjøkkenmaskina
Middagsinvitasjoner og barnevakt

Gammel 30-10-13, 12:16   #24
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

- tastatur: Qpad MK-85 eller lillebroren MK-50. mekaniske tastaur.
- mus: CM storm eller noe i den duren. Ikke trådløs.
- Sengetøy/ laken
- sorte støvletter (eks. Wonders)
- hverdagsprodukter: hudkrem, shampo, hårkur, et.c.
- en spesiell figur fra Willow Tree (samler)
- gavekort på klesbutikker
- strømpebukser, truser, sokker (i merkene jeg bruker)
- bh'er, men vanskelig å ønske uten å spesifisere helt nøyaktig da. Kommer an på hvem det er.
- og denne tror jeg:

Sist redigert av Dronningen : 30-10-13 kl 13:40.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 12:25   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kom på at jeg også ønsker meg ekstrautstyr til kenwood. Gjerne food prosessor, kjøttkvern og mandelkvern.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 12:57   #26
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg ynskjer meg pengar til oppussing, klær, dill og stæsj. :enkel:

Og for å vera litt jordnær:
- stor le creuset panne
- pynteputer til sofaen
- håndkler
- smykker i sølv
- bøker
- ny veske
- vinterjakke

Eg er dårleg på å skriva ynskjelista, eg ender som regel opp med ei som er like lang som ungane sine.

Gammel 30-10-13, 12:57   #27
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

- speil med forstørrelse og LED-lys, til å ha på veggen på badet
- hespetre
- tørrolje med skimmer
- ullongs fra Moods of Norway
- interiørblader
- BS-skjerf med hjerter

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 13:10   #28
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Rørospledd, frost gul:

Papelina-matte:

... eller denne:

String-hyller (2, som skal henge i lofttrappen):

... eller røde:

I tillegg ønsker jeg oss frokostservise. Liker godt Mon Amie fra Rörstrand:

... men tallerkenene er enten store (type middags-), eller bittesmå asjetter. Så jeg snuser på tallerkenene til disse koppene fra Bloomingville, som vi allerede har:

Det finnes eggeglass også!

Sånn bare til meg selv ønsker jeg meg diverse treningstøy, gavekort på miinto.no, samt sparkesykkel med store hjul (mer solid enn den jeg allerede har).

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 13:39   #29
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Xian - der var det mye fint! Jeg har planer om hvit String-hylle når vi pusser opp kjøkkenet på nyåret. De koppene fra Bloominville var kjempefine!

Gammel 30-10-13, 15:08   #30
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPad mini, med mer minne.
Strikkekit fra Drops
Garn
Hobbybøker
Ullundertøy
Emaljert stålgryte fra Le creuset (15 l)
Alt mulig hjemmelaget som strikket/ sydd/ syltet/ saftet/ brygget osv.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 16:12   #31
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Mest penger til feriekontoen.
Ellers har jeg vel det jeg trenger, men bodylotion, dusjsåper, ullsokker og slike ting er jo fint å få.

Gammel 30-10-13, 16:26   #32
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dobbelt vaffeljern
Klokke - men det er altfor dyrt
øredobber fra Jill Sandlau
genser fra Katharina Hammet /gavekort
kule strømpiser og neglelakker
ullsokker
ulltrøyer
bøker - har ikke skrevet liste enda

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 17:55   #33
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Superduperluksussengetøy! Egyptisk bomull (lært på forum), uten hull. Som ikke trenger å strykes.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:01   #34
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg

varme votter
håndarbeidsbøker
stoff og sytilbehør
Adobe Lightroom
minnekort til kamera
zoomlinse til kamera
garn
strykjern

Til huset ønsker jeg

bilder til stua

Sist redigert av Frøydis : 30-10-13 kl 18:43.
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:04   #35
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Jeg er i gang med å brodere bunad, så bunadssølv

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:20   #36
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- AppleTV til soverommet
- 2.400 W strykejern
- Gullarmbånd
- Skinnhansker fra UGG
- God bodylotion
- Krem øyenskygge
- Lene Bjerre lysestaker
- Lysgrå Ullvang genser

Sist redigert av Fløyel : 04-11-13 kl 02:45.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:22   #37
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Det er ingen som spør.

Jeg ønsker meg en ferdigbooka reise.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 18:42   #38
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Fine vannglass som er i passe størrelse til at de kan brukes sammen med vinglass.
Ny Kindle (siden jeg fortsatt ikke har fått ut finger'n og bestilt meg ny kan jeg like gjerne vente til jul?)

Gammel 30-10-13, 18:55   #39
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Cambridge veske, sort, den største. Ullklær, alt fra undertøy til sjal. Ellers endel til huset, men det må jeg nok kjøpe selv.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 19:09   #40
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

masse fine tips!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.