Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Droppe BH?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-13, 18:53   #21
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe BH?

Nei, jeg synes det er ubehagelig og får vondt i nakken. Selv om puppene mine ikke er ekstremt store på noen måte (75C). Sånn rent estetisk ser de også finere ut med litt løft.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 18:53   #22
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei, det føles ukomfortabelt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 18:55   #23
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

75G. Det er heilt uaktuelt å gå uten bh for meg, livredd for å setja brystvorta fast i buksesmekken.

Gammel 27-09-13, 18:57   #24
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har store bryster og det er fullstendig uaktuelt å gå uten BH.

Gammel 27-09-13, 18:59   #25
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg føler meg ikke komfortabel når jeg går uten BH. Hjemme kan jeg godt gjøre det, men ikke ute...

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 19:02   #26
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke aktuelt for meg å droppe. For noen år siden brakk jeg skulderen, og dette var mens jeg bodde alene med jentungen som da var fire. Hadde ikke sjans i havet til å få på meg bh selv, og vesla var det liten hjelp i. Da var det å ta en kjapp vurdering av hva som var mest og minst ukomfortabelt - å gå på jobb uten bh eller å få en nabo til å komme over og kle på meg om morgenen Det ble naboen gitt, så to av dem skiftet på å komme innom og hjelpe meg med klærne, inkl bh'en.

Gammel 27-09-13, 19:17   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt ikke

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 19:20   #28
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne fint gjort det, det er ikke særlig mye pupp å putte i bhen uansett. Men jeg bruker bh til vanlig, det ser hakket bedre ut.

Gammel 27-09-13, 19:28   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter uten bh as we speak - vaska meg og bytta genser på trening, sånn midlertidig, men går ikke slik ute blant folk. Praktisk sett hadde det jo vært null problem, for her er det ingenting som henger og slenger, men jeg føler meg ikke fin. Jeg ser nesten litt anorektisk ut uten bh.

Sist redigert av Bluen : 27-09-13 kl 19:34.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 19:33   #30
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg går ofte uten BH hjemme, og synes det er særdeles behagelig. Når sommerferien (sommerhus i Danmark) er slutt, er det med gråten i halsen jeg innser at jeg må begynne med BH og maskara igjen. Men så venner jeg meg til det, og da er det også greit - langt greiere enn å vandre rundt i offentligheten uten (det gjelder både BH og maskara).

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 19:41   #31
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Her henger det så jeg får vondt i selve puppen av å gå uten bh.

Gammel 27-09-13, 19:53   #32
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nei, da blir jeg flatbrysta.

Gammel 27-09-13, 20:14   #33
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Mine pupper er verken store eller henger (60d/65c, og nei, de ser ikke ut som d-cup!), men jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å gå uten bh. Det hører liksom med. Å gå uten bh må da medføre såre brystknopper og føles litt som å gå uten truse tenker jeg.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 20:23   #34
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

De holder seg greit nok på plass selv, om jeg ikke skulle finne på å hoppe og dans da, men jeg hadde ikke følt meg vel.

Jeg kan fint gjøre det hjemme, typisk etter dusj på kvelden, i joggedress-modus, ei t-skjorte og sånn, men nei, hadde ikke følt meg vel på jobb, nei.

Gammel 27-09-13, 20:25   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Jeg bruker ikke bh, og kunne ikke tenke meg å begynne med det. Det hender en sjelden gang at jeg tar det på, hvis et plagg "krever" det. Men stort sett unngår jeg sånne plagg og bh. Jeg synes det er ubehagelig og rart (på meg). Nå har jeg svært små bryster, så det har nok litt å si. Jeg finner ingen bh jeg fyller. En gang testet jeg en bh-kalkulator som ga meg resultatet 80 A-. Den størrelsen har jeg aldri sett.

Jeg begynte ikke md bh før jeg var trettifem og da var det fordi jeg kjøpte en kjole som "krevde" det, og så begynte jeg å bruke det litt ellers også. Så jeg kunne fint gått uten nå også, men har nå vent meg til den.

80A finnes forøvrig. Men jeg har lært trikset og struper meg sammen til en C.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 20:26   #36
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Klart om jeg kunne, det ser bare ikke særlig fett ut med jj cup og snart 9 års amming.(Neste år der imot når de er gerdig grodd etter reduksjon skal jeg skaffe meg rykte som hun der halvgamle uanstendige røya med dinglepuppene )

Gammel 27-09-13, 20:45   #37
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

. Å gå uten bh må da medføre såre brystknopper og føles litt som å gå uten truse tenker jeg.

Nei, det opplevde jeg aldri da jeg ikke brukte bh, og heller ikke om jeg f.eks. er syk og hjemme et par dager uten bh. Det føles overhodet ikke som å gå uten truse syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 20:48   #38
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det frister ikke å gå uten BH, nei.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 20:55   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan gjøre det hjemme, og hadde gjrt det om jeg hadde måtte, likosm. Men nei, jeg liker best å gå med. Jeg var imidlertid godt over 20 før jeg begynte å bruke BH daglig.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 21:11   #40
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Tja. Jeg hadde klart det, og jeg kan gjøre det med tanke på hvordan de ser ut. Men jeg trives best med bh. Har str 70E når jeg ikke er gravid eller ammer, men de har fin fasong. Spesielt om jeg går med armene over hodet. Men det går fint med armene ned og altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.