|
|
#21 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Droppe BH?Nei, jeg synes det er ubehagelig og får vondt i nakken. Selv om puppene mine ikke er ekstremt store på noen måte (75C). Sånn rent estetisk ser de også finere ut med litt løft. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Droppe BH?75G. Det er heilt uaktuelt å gå uten bh for meg, livredd for å setja brystvorta fast i buksesmekken.
|
|
|
#24 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Droppe BH?Nei, jeg har store bryster og det er fullstendig uaktuelt å gå uten BH.
|
|
|
#26 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Droppe BH?Ikke aktuelt for meg å droppe. For noen år siden brakk jeg skulderen, og dette var mens jeg bodde alene med jentungen som da var fire. Hadde ikke sjans i havet til å få på meg bh selv, og vesla var det liten hjelp i. Da var det å ta en kjapp vurdering av hva som var mest og minst ukomfortabelt - å gå på jobb uten bh eller å få en nabo til å komme over og kle på meg om morgenen
|
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: Droppe BH?Jeg sitter uten bh as we speak - vaska meg og bytta genser på trening, sånn midlertidig, men går ikke slik ute blant folk. Praktisk sett hadde det jo vært null problem, for her er det ingenting som henger og slenger, men jeg føler meg ikke fin. Jeg ser nesten litt anorektisk ut uten bh.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 27-09-13 kl 19:34. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Droppe BH?Jeg går ofte uten BH hjemme, og synes det er særdeles behagelig. Når sommerferien (sommerhus i Danmark) er slutt, er det med gråten i halsen jeg innser at jeg må begynne med BH og maskara igjen. Men så venner jeg meg til det, og da er det også greit - langt greiere enn å vandre rundt i offentligheten uten (det gjelder både BH og maskara).
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Droppe BH?Her henger det så jeg får vondt i selve puppen av å gå uten bh.
|
|
|
#32 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Droppe BH?Nei, da blir jeg flatbrysta.
|
|
|
#33 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Droppe BH?Mine pupper er verken store eller henger (60d/65c, og nei, de ser ikke ut som d-cup!), men jeg kunne virkelig ikke tenkt meg å gå uten bh. Det hører liksom med. Å gå uten bh må da medføre såre brystknopper og føles litt som å gå uten truse tenker jeg.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Droppe BH?De holder seg greit nok på plass selv, om jeg ikke skulle finne på å hoppe og dans da, men jeg hadde ikke følt meg vel.
|
|
|
#35 |
|
heimføing
|
Sv: Droppe BH?
Jeg begynte ikke md bh før jeg var trettifem og da var det fordi jeg kjøpte en kjole som "krevde" det, og så begynte jeg å bruke det litt ellers også. Så jeg kunne fint gått uten nå også, men har nå vent meg til den. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Droppe BH?Klart om jeg kunne, det ser bare ikke særlig fett ut med jj cup og snart 9 års amming.(Neste år der imot når de er gerdig grodd etter reduksjon skal jeg skaffe meg rykte som hun der halvgamle uanstendige røya med dinglepuppene
|
|
|
#37 |
|
Fortynnet
|
Sv: Droppe BH?
Nei, det opplevde jeg aldri da jeg ikke brukte bh, og heller ikke om jeg f.eks. er syk og hjemme et par dager uten bh. Det føles overhodet ikke som å gå uten truse syns jeg. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
kamerat
|
Sv: Droppe BH?Det frister ikke å gå uten BH, nei.
|
|
|
#39 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Droppe BH?Jeg kan gjøre det hjemme, og hadde gjrt det om jeg hadde måtte, likosm. Men nei, jeg liker best å gå med. Jeg var imidlertid godt over 20 før jeg begynte å bruke BH daglig.
|
|
|
#40 |
|
Curlingkone
|
Sv: Droppe BH?Tja. Jeg hadde klart det, og jeg kan gjøre det med tanke på hvordan de ser ut. Men jeg trives best med bh. Har str 70E når jeg ikke er gravid eller ammer, men de har fin fasong. Spesielt om jeg går med armene over hodet.
|
![]() |
|
|