|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Månekræsjlandingen til JensProsjektet ble politisk og ikke teknologisk styrt. Som om Kennedy skulle stått og sagt "we will land on the moon in this decade!!" mens NASA stod ved siden av og skrek "Herregud, NEI, ikke så snart! Det kan gå, men det tar tid, og dere må gjøre det slik og slik!".
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Månekræsjlandingen til JensJa, jeg er skuffet over opposisjonen også.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Månekræsjlandingen til Jens
Og det var da ganske nøyaktig slik det gikk for seg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Månekræsjlandingen til JensDet at dette prosjektet i beste fall var svært usikkert og egentlig skrinlagt lenge har vel vært kjent lenge? Jeg greier ikke helt å se det kontroversielle i at regjeringspartiene ikke inviterte til oppvaskmøte midt i valgkampen. Jeg greier ikke å se at opposisjonen hadde så mye å vinne på å kjøre denne saken heller, det er jo gammelt nytt og ville bare blitt oppfattet som enda et kjedelig forsøk på å score billige valgkamppoeng ved å kritisere motparten.
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Månekræsjlandingen til Jens
Om det har vært så kjent at prosjektet har vært skrinlagt så lenge, hvorfor staten/Gassnova grønt lys for å foreta konseptvalget i sommer?
![]() |
|
|