|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler godt av mange av disse autokorrektur-sakene, og så ler jeg ofte høyt og godt av ordspillhumor og humor som leiker med språket.
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva ler du høyt av?Den er bare genial - spesielt siden jeg har bodd i Danmark, og der tok meg ca tre måneder før jeg kunne følge en nyhetssending uten å få hodepine.
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva ler du høyt av?
Som Ylvis?
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva ler du høyt av?Autocorrect, og - litt beslektet - talegjenkjenningssystemer kan få meg til å gapskratte like hjelpeløst som om jeg blir kraftig kilt.
|
|
|
#27 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva ler du høyt av?Morsomme blogger, som Hyperbole and a Half. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva ler du høyt av?Å i alle dager, hvordan kunne jeg glemme David Brent?! The office! Verdens viktigste tv-serie! Jeg snakker selvfølgelig om den engelske originalen, ikke den amerikanske merkelige versjonen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva ler du høyt av?Atle Antonsen er genial. Jeg holdt på å daue av Etaten.
|
|
|
#30 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Lunch.
|
|
|
#31 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg lo så jeg grein av Lille Lørdag, Åpen Post, Tre Brødre som ikke er brødre og ut i vår hage den gang det gikk på TV. Jeg lo av heisgreiene til Ylvis, men skjønner ikke hypen med reven. Radioresepsjonen er gøy. Jeg ler og ler (og ler) av Graham Norton Show og Michael McIntyre, vi snakker krampe og tårer. Men aller mest ler jeg nok av Rochermannen og foreldrene mine. Rochermannen får meg til å le sånn at jeg er nær ved i kveles til tider
|
|
|
#32 |
|
--
|
Sv: Hva ler du høyt av?Første gang jeg så denne: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Jeg syns ikke Ylvis er nyskapende, men at de viderefører en allerede eksisterende humorform. Mulig jeg tar feil eller misser noe altså. Det er jo som flere sier individuelt hvordan man oppfatter disse tingene.
|
|
|
#35 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hva ler du høyt av?Tre Raske Menn kan jeg le så jeg gråter av. Og songify this. Spesielt denne: http://youtu.be/FCSBoOcGFFE |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler mest av andre folks historier om hva de har gjort og tenkt, tror jeg. Om det er mannen min, kollegaer, venner Atle Antonsen, Michael McIntyre eller Graham Norton er uviktig.
|
|
|
#40 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva ler du høyt av?Nettopp slikt ler jeg høyt av!
|
![]() |
|
|