Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Spiller du et instrument?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-13, 09:50   #21
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Nei, og tenker alle takker meg for det.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 09:51   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.095
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Nei, dessverre.

Jeg har forsøkt meg på mange instrumenter, men har ikke blitt god på noe. Unntaket er vel kanskje blokkfløyte. Der er jeg faktisk ganske god.

Jeg eier både en kornett (spilte i nesten 2 år fikk det virkelig ikke til), en gitar (det lille jeg kan er selvlært) og et piano (tok timer i 2 år, men syntes det var så skrekkelig kjedelig å øve). Jeg skulle ønske at noen hadde presset meg litt hardere som barn. Jeg var flink, men det var jo så mye annet rart å foreta seg enn å øve. Så jeg ga meg alltid siden jeg ikke fikk noen progresjon .... ikke så rart når man ikke øver.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 09:54   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg eier både en kornett (spilte i nesten 2 år fikk det virkelig ikke til), en gitar (det lille jeg kan er selvlært) og et piano (tok timer i 2 år, men syntes det var så skrekkelig kjedelig å øve). Jeg skulle ønske at noen hadde presset meg litt hardere som barn. Jeg var flink, men det var jo så mye annet rart å foreta seg enn å øve. Så jeg ga meg alltid siden jeg ikke fikk noen progresjon .... ikke så rart når man ikke øver.

Jeg ble presset en hel del, siden faren min er musiker, og jeg hadde veldig fancy spillelærere og slikt. Det hadde overhodet ingen effekt, jeg ble ikke god på noe instrument før jeg bestemte meg for å bli det selv. Mvh. autonomt barn.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 09:59   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.095
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ble presset en hel del, siden faren min er musiker, og jeg hadde veldig fancy spillelærere og slikt. Det hadde overhodet ingen effekt, jeg ble ikke god på noe instrument før jeg bestemte meg for å bli det selv. Mvh. autonomt barn.

Godt mulig at det hadde blitt tilfelle med meg også. Men jeg ble altså ALDRI bedt om å øve. Så jeg legger skylda på mamma.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:19   #25
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg spiller på mange strenger ... Hahahahaha.
Nei, tror mange er glad for at jeg ikke spiller et instrument.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 13:46   #26
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg spilte cello fra jeg var 10 til 18 år, men jeg øving og likte heller ikke så godt privattimene. Men jeg elsket å spille i orkester, så det var vel derfor jeg klarte å henge med såpass lenge selv med minimalt med øving. Har mange gode minner fra turer i både inn- og utland med orkerster.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 13:53   #27
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Nei, dessverre. Pappa fikk OD på korps da han selv vokste opp så jeg fikk ikke lære å spille. Skulle så gjerne ha kunnet, og har veldig lyst til å ta pianotimer etterhvert.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 13:56   #28
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg spiller ikke nå, men har spilt baryton og piano i mange år. Og litt basstrombone for en 4-5 år siden.

Savner egentlig ikke det, men håper kanskje det kommer tilbake om noen år. Har instrumentet mitt fortsatt, så det er ikke umulig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 17:17   #29
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nei, dessverre.

Jeg har forsøkt meg på mange instrumenter, men har ikke blitt god på noe. Unntaket er vel kanskje blokkfløyte. Der er jeg faktisk ganske god.

Jeg eier både en kornett (spilte i nesten 2 år fikk det virkelig ikke til), en gitar (det lille jeg kan er selvlært) og et piano (tok timer i 2 år, men syntes det var så skrekkelig kjedelig å øve). Jeg skulle ønske at noen hadde presset meg litt hardere som barn. Jeg var flink, men det var jo så mye annet rart å foreta seg enn å øve. Så jeg ga meg alltid siden jeg ikke fikk noen progresjon .... ikke så rart når man ikke øver.

Jeg spilte piano fra jeg var fem, og fikk aldri beskjed om å øve. Men det trengtes ikke.

Jeg tror faktisk at om et barn ikke liker å øve så kommer det ikke til å være morsomt å spille noen gang. Å øve er jo å spille. Du likte ikke å spille rett og slett. Det blir ikke noe mer eller mindre morsomt senere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 17:24   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Sang er mitt hovedinstrument. I tillegg spiller jeg litt akkorder på piano.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:12   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror faktisk at om et barn ikke liker å øve så kommer det ikke til å være morsomt å spille noen gang. Å øve er jo å spille. Du likte ikke å spille rett og slett. Det blir ikke noe mer eller mindre morsomt senere.

Men man kan komme til å ville spille seinere. Jeg ville plutselig sånn i femtenårsalderen, og da var det kjempegøy.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:30   #32
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men man kan komme til å ville spille seinere. Jeg ville plutselig sånn i femtenårsalderen, og da var det kjempegøy.

Absolutt. Jeg har bare lite tro på at det er så mye vits i å mase på øving for å øke spilleglede.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:38   #33
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg spiller saksofon (altsax), begynte med klarinett, men byttet en gang i 12-års alderen. Hadde spilletimer på kulturskolen, og senere spilte jeg for meg selv.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:44   #34
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg synger i band og kan spille litt gitar. Ellers så spilte jeg tverrfløyte i korps for mange år siden, og har fløyte liggende, men tiden strekker ikke til. Jeg har planer om å ta den frem etterhvert, men akkurat nå har jeg nok å drive med.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:47   #35
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 980
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg synger i kor på høyt nivå og klimprer litt på piano.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg spilte piano fra jeg var fem, og fikk aldri beskjed om å øve. Men det trengtes ikke.

Jeg tror faktisk at om et barn ikke liker å øve så kommer det ikke til å være morsomt å spille noen gang. Å øve er jo å spille. Du likte ikke å spille rett og slett. Det blir ikke noe mer eller mindre morsomt senere.

Jeg hadde pianotimer en del år som liten, slet med øvingen, men elsket å spille, klimpe, lage nye melodier etc. Jeg spilte mye tidlig på morgenen i helgene, i følge mine foreldre . Likevel likte jeg ikke øvingene. Jeg ble ikke forklart sammenhengen mellom øvelsene og det jeg skulle oppnå, og øvet bare på kjedelige sanger og skalaer. Kusina mi hadde en annen lærer og fikk det kule repertoaret, som jeg lærte meg av henne og på gehør. Man skal ikke undervurdere betydningen av gode pedagogiske lærere som forklarer og motiverer (samt vektlegger stykker det faktisk er gøy å spille).

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 19:47   #36
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Pikeromsgitar. Hvilket vil si at det ikke er egnet for publikum, men jeg koser meg med å spille for egen del. (Treåringen synes det er skrekkelig, men han liker ikke Foo Fighters når de spiller sjøl heller, så han kan ha det så godt!)

Pappa ønska ikke å presse egne interesser på oss, så det var aldri noe tilbud om å lære hjemme, og jeg etterspurte det ikke. Før jeg var nitten. Da lærte han meg en del grunnleggende og skaffa meg Lillebjørns gitarbok, og nå kan jeg i alle fall såpass at jeg kan rote fram sanger jeg liker og spille etter korder.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 22:15   #37
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Absolutt. Jeg har bare lite tro på at det er så mye vits i å mase på øving for å øke spilleglede.

Helt enig. Jeg startet å ville lære orgel av meg selv da jeg var 4-5 år. Egen motivasjon drev fram alt jeg lærte meg. Jeg øvde og øvde bare fordi jeg ville klare det. Men å gå på musikkskole og gjøre det slik de ville - nei det var overhode ikke noe for meg. Jeg spiller kun for egen glede.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 22:28   #38
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)
 
TripptrappTREsko sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 71
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg har spilt klarinett, piano og fiolin. De to siste på relativt høyt nivå. Har alltid hatt lett for å lære å spille nye instrumenter. Har forresten også sunget i kor fra jeg var 5 år. Har ikke vært tvunget til å spille noe instrument, og har vært tilknyttet musikkskolen i 16 år.

Var ikke særlig flink til å øve før etter konfirmasjonsalderen. Ville spille det JEG syntes lød fint, ikke det lærerne sa jeg skulle...

Men, etter jeg fikk barn ble det helt stopp. Det er faktisk veldig synd, for fiolin-spill går veldig fort "ut av fingrene". Piano er litt lettere å holde ved like.

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 23:17   #39
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Spiller cello og piano (men bare hjemme for tiden) og spilte klarinett fram til for 2 1/2 år siden. (på dagen; 20. mars for 2,5 år siden holdt jeg på å svime av etter endt NM-innsats. Gravid med tvillinger)

Og i dag har jeg kjøpt meg obo som jeg skal lære å spille på fremover.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 06:45   #40
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiller du et instrument?

Jeg klimprer litt på gitar, og kan noen akkorder på piano. Har ikke piano, men om jeg hadde hatt anser jeg meg som musikalsk nok til at jeg kunne spilt en del til husbruk. Bruker gitar både på jobb (i barnehage) og for å kose meg når jeg er alene. Synger også, men helst ikke slik at noen hører. Jeg har fått høre at jeg er flink, men liker ikke å synge for folk.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no