Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV i høst?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-13, 22:59   #21
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv i høst?

Greys, the Voice og Stjernekamp skal jeg prøve å følge med på.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 22:59   #22
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Greys, å jeg gleder meg!
Under the dome
Home and away

Gammel 31-08-13, 23:07   #23
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Når begynner Greys da?

Gammel 31-08-13, 23:31   #24
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slutten av september i USA hvertfall.

Og sist lå vel ikke Norge mer enn 2-3uker bak tror jeg.

Gammel 31-08-13, 23:36   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Downton Abbey begynner jo også igjen i neste måned (eller kanskje det var oktober). Vet ikke om det sendes på vanlig norsk tv enda da, må sjekke det. Jeg føler jeg har ventet i 10 år på fortsettelsen fra den grusomme slutten sist.

Gammel 01-09-13, 00:37   #26
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Uff, ja det var brutalt den sesongavslutningen!!

Gammel 01-09-13, 00:43   #27
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Hva er verdt å få med seg og hva skal dere fp'ere se?

Nyheter og en og annen dokumentar regner jeg med.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 08:56   #28
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Har ikke full oversikt over tv-høsten, men til nå ser det omtrent slik ut:
The Voice, Stjernekamp (?), Alt for Norge, Special Victims Unit, og the Big bang theory (når den dukker opp igjen).

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 09:24   #29
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Må følge med litt her.

Æsj, har ikke fått med meg at Criminal Minds ikke går mer. Et av de få seriene jeg likte veldig godt. Har ikke kommet inn i Tv-titterutinen etter sommeren enda..

Datt litt av p åGrey`s. Mulig jeg begynner å se igjen når det starter opp.
Under the Dome har vi fulgt med på.

Sist var det et veldig tema at eldstemann ville se 71 grader nord, men det ble for sent. Veldig mange i klassen så det. Får se når det sendes i år, ellers kan vi vel sette det på serieopptak så kan han se det dagen etter når han kommer fra skolen, kanskje.

Mannen er drit lei av alle realityprogrammene og det er han som mest styrer fjernkontrollen så om det er noe jeg ikke liker å se så leser jeg heller bok, jeg.

Gammel 01-09-13, 09:27   #30
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vel ikke sett meg ut noe annet enn matprogram på torsdager kl 20 - det varte vel 30 minutter Ok underholdning, ellers ser vi som regel bare på serie - nå MADMEN

Også om minsten vil så blir det nok også "The Voice" - jeg synes de første programmene er spennende

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 10:07   #31
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Blir det gullrekka på NRK? Da skal vi se den. Tror sambo planlegger å se the Voice, jeg blir lei slike sangprogrammer etter få episoder.

Skal gi den nye serien lørdagskvelden på NRK en sjanse.

Gammel 01-09-13, 10:13   #32
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal se
House of Cards
Big bang theory
Orange is the new black
Modern Family

Vanlig TV bruker vi bare vanlig barneTV til, og enkelte dokumentarer.

Gammel 01-09-13, 10:56   #33
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me skal sjå Orange is the new black og Under the Dome på Netflix.
Eg ser i tilegg Greys Anatomy og Rookie Blue, mens sambuar ser Blue Bloods.

På vanleg tv vert det nok Tid for hjem og Sinnasnekkeren. Og ellers alt som har med oppussing og gjer. Både eg og sambuar likar sånne program. Ja, også han danske bonden om det går framleis. (Har ikkje heilt oversikt endå.)
Saman med ungane vert det nok 71 grader Nord, og Supernytt. Noko anna har dei ikkje bestemt seg for endå.

Gammel 01-09-13, 11:00   #34
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for Norge.

Ellers har jeg ingen planer om å se andre ting, men det dukker gjerne opp noe.
NRK har som regel noen gode serier, men jeg er litt skremt over tv-høsten deres. De skal plutselig sende så mye TV2-aktige greier.

Gammel 01-09-13, 11:01   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nå som Criminal Minds har tatt sesongpause så er det vel kun The Dome jeg nå følger med på.

Hvilken kanal?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 11:10   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Under the dome er overraskende bra. Men det kan jo ikke være noe annet når den er produsert av både Steven Spielberg OG Stephen King! Awesome.

Gammel 01-09-13, 12:39   #37
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Under the dome er overraskende bra. Men det kan jo ikke være noe annet når den er produsert av både Steven Spielberg OG Stephen King! Awesome.

Men hvor-og når?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:49   #38
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg håper at det blir nye sesonger med Broen, Bates Motel og The Vampire Diaries.
Ellers skal jeg se 71' nord, Stjernekamp og kanskje Nytt På Nytt.
Det er foreløpig mine favoritter.
Ellers ser jeg Glee og True Blood på dvd.

Gammel 01-09-13, 13:18   #39
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Call the midwife
The Paradise
Downton Abbey
Greys
Chicago Fire
CSI

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 15:34   #40
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men hvor-og når?

På tv2, tirsdager

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.