|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Her er det snakk om barnepass på ulike lokasjoner, og det er vi som har bedt om å få to stykker. Det blir jo noe annet hvis man kan sitte hjemme hos seg selv og passe sovende barn. I tillegg så har disse jentene tatt seg fri fra sommerjobben sin for å passe våre barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Sånn du beskriver det nå må du jo tenke frikjøp fra arbeid + betaling for jobben, nødvnedigvis noe mer enn det første innlegg skulle tilsi. Minst 1500/hode.
![]() |
#24 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Ja, jeg innser at det kanskje manglet noe opplysninger i første innlegg. Hvorvidt de har tatt seg fri fra jobb eller bare byttet helgejobbing til en annen helg, vet jeg ikke. Antagelig det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?2000 kr pr ungdom var utrolig bra betalt. Sist redigert av Tilde : 03-08-13 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?
Jo, men det var jo to kvelder og en hel dag imellom - det er lang tid og mye jobb.
Sist redigert av Bluen : 03-08-13 kl 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?............. Sist redigert av Tilde : 03-08-13 kl 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Fire tusen for 23 timer barnevakt i to omganger. Jeg skjønner at jeg er helt på jordet, når jeg synes det er hinsides all fornuft. Dette er jo rett i lomma. Og de er 16 år.
![]() |
#29 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Jo, men det er da vitterligen forskjell på å "ta to barn i tillegg til sine egne", dvs at man uansett ikke gjør noe annet enn å være hjemme og passe barn, enn å ha et barnevaktoppdrag som innebærer at man er borte og står på pinne for andre. ukjente en kveld og en hel dag + en halv natt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Jeg aaaaaaaner virkelig ikke noe om dette, men nå skal visst plutselig vi kanskje ha tenåringer som barnevakt vi også, min 18 årige kusine og hennes 16 år gamle søster tilbød seg nemlig å passe dem noen timer mens vi er i bryllup. Det er snakk om fra etter kirka til ungene skal legge seg, de skal få slippe å ta seg av leggingen (som selv for oss er et laaaaaangdrygt prosjekt for tiden, ungene er ute av styring akkurat der...) så enten tar mannen dem med hjem (hmm, ja, eller jeg tar dem ed hjem, det er jeg som er kjørbar, men det er min fetter som gifter seg... vi får se), eller så legger vi dem i en campingvogn utenfor lokalet om de går med på det. (med babycall, hmm... vi har jo hatt en slik en gang, minnes jeg....)
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Katta, det høres ikke helt urimelig ut det nei, jeg skal som sagt ta en prat med tante litt sånn for å forhøre meg, for selv om de gjerne VIL, og sier at vi SELVSAGT bare må spørre om vi trenger barnevakt noen gang (de bor dessverre litt upraktisk langt unna uten lappen da, men skal uansett ha dem i bakhodet) så er det jo også en selvfølge at de da skal få noe for jobben.
![]() |
#34 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Det er jo utrolig mye penger men man bør vel gi såpass når det blir over så mange timer og når de er to.
![]() |
#35 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Jeg synes HI gjorde rett her når hun oppdaterte med mer info. Jeg tipper uansett at jentene var godt fornøyde.
![]() |
#36 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Vanskelig, men synes du ga dem høvelig betalt ihvertfall. Har aldri benyttet barnevakt selv, så jeg har ihvertfall ikke peiling. Men tenker jo at det kan være så mangt. Det er jo forskjell på det du beskriver og å komme og se på tv fire timer mens ungene sover. Så timesbetaling kan liksom ikke være styrende regel heller. Og så er det forskjell på å be om to, som dere gjorde og å be én som selv velger å ha med en venninne til selskap. Det skal man jo ikke trenge å betale ekstra for.
![]() |
#37 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Var dette i forbindelse med bryllup? Jeg synes det høres greit ut, fordi jeg gjetter at dette var et viktig barnevaktoppdrag for dere og ganske omfattende og over lang tid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
intro
|
Ikke sant, det var jo en veldig spesiell anledning - ikke akkurat en vanlig vennemiddag på byen. Da ville nok også min betaling speilet viktigheten til oppdraget, på et vis.
![]() |
![]() |
#39 |
Klar
|
Ja, det var det, ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?Men er jeg helt på jordet når jeg trodde at babyen din er ni dager gammel? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|