|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Asfaltmafia'n på ferde igjen?De som var innom her er jeg temmelig sikker på at var irske tatere, og de er ikke spesielt opptatt av at unger skal gå på skolen.
|
|
|
#22 |
|
heimføing
|
Sv: Asfaltmafia'n på ferde igjen?Tror det er lurt å styre unna. Men jeg vet om noen som har brukt et engelsk firma som har vært registrert i flere år, altså de har vært her flere sesonger og folk med peiling sier at de gjør bra jobb. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asfaltmafia'n på ferde igjen?
Det var nettopp det jeg tenkte på. I tillegg til at ungene ikke får normal skolegang, så ser de hvordan foreldrene "jobber". Dermed er neste generasjon skapt.
|
|
|
#24 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asfaltmafia'n på ferde igjen?
De som var innom oss hadde etablert et enkeltmannsforetak i mars. Der har man personlig ansvar, så det blir litt annerledes. Jeg ville forøvrig trodd at man havnet i konkurskarantere om firmaet gikk konk? Men det finnes jo mange veier rundt slike ting uansett.
|
![]() |
|
|