|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Det var en av greiene som skjedde første gang den gikk i stå: Den hevdet bestemt at den ikke oppfattet nøkkelen jeg hadde i fanget.
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Den bilen der, høres ut som noe jeg hadde klart å kødde opp godt og grundig, allerede på første turen, gitt.
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Ja, jeg fikk stoppet, og hadde en noe sur mann som måtte kjøre til Gardermoen for å låse bilen som stod parkert der. Og for noen angstfylte minutter før bilen var parkert, tenk om jeg hadde kvelt motoren eller noe... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Jada, du venner deg til det.
|
|
|
#6 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Jada, du venner deg til det. Snart. Om et par år sånn cirka? Vi har alt mulig av ekstrautstyr og ryggekamera og gps og sensorer i hytt og pine i vår S-max, den svenske damen i dashbordet holder meg i ørene og sier i fra hver gang jeg nesten kjører fra nøklene mine og jeg kveler nesten aldri motoren mer. Men - bilen er fantastisk altså, grattis med et godt valg! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Min lille nøkkelløse Fiesta sier veldig klart i fra hvis jeg tar med nøkkelen ut på tomgang. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Gratulerer med ny bil! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Sånt no hakke vi i (min) bil, nei, det har vi ikke :synger:
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Gratulerer med ny bil! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Jeg har hørt at det lønner seg å sjekke om det er sin egen bil man forsøker å komme seg inn i før man konkluderer med at nøkkeldingsen mangler batteri.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#15 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Menne atte jøss, hvilken planet bor dere på da? Innser at bilen vår ikke er helt øpptodeit, starte bil uten nøkkel har jeg ikke hørt om en gang... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Du må jo ha nøkkel. Men du kan ha den i lommen. Da kommuniserer ddn trådløst med bilen, og du trenger ikke sette den i dashbordet. I stedet trykker du på startknappen. Det er ikke veldig hokus pokus, altså. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Den vet til og med om nøkkelen er inni eller rett utenfor bilen. Og den kjenner igjen telefonen min. Og vindusviskerne skrur seg på når de registrerer regn på ruten. Og alle lys justerer seg selv, inn og ut av tunneler og sånn.
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Ja, og jeg her programmert seteinnstillingene slik at den setter setet og sidespeil perfekt for meg når jeg trykker på "1". (Mannen får få "2".
|
|
|
#19 |
|
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
Sv: Biler med all slags fancy elektronikk - venner man seg til det?Aldri likt Ford noe særlig, men etter å ha lest denne tråden ser jeg jo at jeg også vil ha en sånn teknisk duppeditt som man kaller bil!
|
|
![]() |
|
|