Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere 1. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 11:09   #21
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Hva gjør dere 1. mai?

Går ikke i tog heller, tror det bare blir en avslappende dag i solen.
Mulig vi griller sammen med gode naboer og bare koser oss

Gammel 30-04-07, 11:10   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pleid å gå i tog med pampemannen min, men i år tror jeg han skal få ta med seg barna å gå alene.
Jeg vil bare ha en fridag.

Gammel 30-04-07, 11:10   #23
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi går i tog. Og nei, jeg spiller ikke i korps og er ikke politi.

Gammel 30-04-07, 11:24   #24
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke gått i tog de siste årene, men jeg pleier å være med i ånden og tenke røde tanker.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 11:29   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg som er sosialist, er dette en dag like stor som 17. mai og julaften!

Jeg synes det er viktig og riktig å gå i tog, for arbeidere, kvinner og i solidaritet med dem som har det verre enn oss.

Jeg har selvsagt med meg datteren min (og resten av familien) og håper hun blir like glad i denne dagen som jeg er.

Gammel 30-04-07, 11:36   #26
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

1. mai er for meg enten en vanlig fridag eller arbeidsdag, avhengig av turnusen min.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 11:49   #27
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke noe forhold til 1. mai og vi har derfor ingen 1.mai-tradisjoner.

Ungene synes det er kjekt med korps, så om været er bra så kan det hende at vi drar til byen og ser 1. mai-toget og spiser is. Ellers blir det nok en rolig dag hjemme med litt rydding i hagen dersom været tillater det.

Gammel 30-04-07, 11:52   #28
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobber

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 12:03   #29
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

I år må jeg nok en liten tur på kontoret. Jeg tilbringer såpass mye av arbeidsdagen min her inne at jeg begynner å henge litt etter med arbeidsoppgavene. Så da kan jeg bruke morgendagen til (forhåpentligvis) å hente inn noe av det tapte.
Og så er det bursdagen til moren min, så da blir det kaker etterpå.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 12:17   #30
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal gå i tog hele familien.
Eller det blir med untakav eldste som skal være hjemme pga bjørkepollenallergien sin. Han sliter nok om han ikke skal være en hel dag ute i disse tider. (vanligvis har det ikke startet med bjørkepollen skikkelig på denne tiden og da er han med).

Gammel 30-04-07, 13:16   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

1. mai er en rød dag lik andre røde dager på kalendern. Vi skal grille sammen med mine foreldre og kose oss.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 13:34   #32
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får kaffegjester, men jeg skal flagge om ikke annet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 13:44   #33
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Gå i tog med Ru ?

:smiske:

Før vi kvitter oss med barn og drar på kontoret og feirer ordentlig! (Og prøver å fortrenge at man hadde glemt å ta fri 2 mai i år igjen. Når skal man lære?)

Spørs om nolomannen faller for den planen. Ja, kanskje vi skal toge? Jeg tenkte å være heiagjeng, for jeg har ikke satt meg inn i hvilke paroler som er, og det er jo noen som må være publikum også.

Gammel 30-04-07, 14:02   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Spørs om nolomannen faller for den planen. Ja, kanskje vi skal toge? Jeg tenkte å være heiagjeng, for jeg har ikke satt meg inn i hvilke paroler som er, og det er jo noen som må være publikum også.

Hovedparolen er:
Vår by - Vår fremtid
NEI til salg av Bergen

Resten finner du her.

Jeg skal dele ut løpesedler, skal holde av en til deg!

Gammel 30-04-07, 14:20   #35
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Med ny valp blir det å være hjemme i år. Han skal bli kjent på eiendommen. Ellers er det en flott dag for en lang tur i skogen.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 17:33   #36
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går det forresten politi først i 1.mai-toget? Sånn som i 17.mai-toget...

Gammel 30-04-07, 17:40   #37
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Går i tog. Og deretter drikker vi øl på uteservering.

1. mai er for meg en av årets beste dager. Der årene som ufrivillig barnløs har gitt meg et særdeles anstrengt forhold til 17. mai (et forhold som ikke var spesielt godt i utgangspunktet), er 1. mai en stor, viktig og ikke minst hyggelig dag.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:31   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ikke boe spesielt tror jeg. Vi skal grille med "alle" naboungene. Ikke at de er invitert, men de kommer som regel etter lukten.
Bare koselig det. man venner seg til slikt når man bor i et "lukket samfunn" med masse barn.

Der fikk jeg vite hvor jeg kan sende ungene i morgen. :nøgd:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:34   #39
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommer til å skrive på hjemmeeksamen, mens mannen tar meg seg ungene ut. Vi har ikke tradisjon for å gå i tog o.l., for oss er det en vanlig fridag.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:29   #40
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Skal gå i tog . Også blir de litt jobbing med semesteroppgave etterpå, om jeg finner igjen motivasjonen .

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.