|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ESC Malmø 2013Snupp får se pittelitt i dag, men når det er delfinale 2 på torsdag får hun se hele siden det er fri dagen etter. Vi skal ikke ut å gå i tog før kl 13.00 og da er det rett utenfor stuevinduet!
|
|
#2 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: ESC Malmø 2013Dama fra Estonia var stunning, er hun skandinav? Hun heter Birgit og ser litt skandinavisk ut. Men kjedelig låt.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: ESC Malmø 2013Jeg synes låten til Margaret er skikkelig kul. Det gjenstår å se om Europa liker den. Vanligvis har ikke Europa og jeg spesielt lik musikksmak.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ESC Malmø 2013Hvilken/hvilke av sangene lytter de på nå? (Kilde: youtube.com) Det er gøy at interessen har gått opp i Norge, det var flere som så på i år enn sist år. 1,6 millioner som mest. |
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: ESC Malmø 2013Jeg liker låta!
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: ESC Malmø 2013
Jeg ble oppdatert av husets ESC-ekspert, tiåringen, i dag morges. Delfinaler tirsdag og torsdag (da MÅ hun jo få lov til å ære opp sent, noe annet er urettferdig!!) og superfinalen med kåring av årets vinner på lørdag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ESC Malmø 2013Jeg syns egentlig poeng-delen er mye gøyere enn musikk-delen. |
|
|
|
|
#11 |
|
Retromum
|
Sv: ESC Malmø 2013Gleder meg som vanlig vilt til årets Eurovision song contest, har ladet opp med adresse malmø programmene, siste program i kveld. Årets paneldeltakere har fått meg til å gapskratte flere ganger.
|
|
#12 |
|
Crazy Cat Lady
|
Panelet i år er fantastiske, utrolig vittige
|
|
|
#13 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ESC Malmø 2013Liker låta og spår at den når høyt!
|
|
#14 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ESC Malmø 2013Gleder meg! Vi skal ha GP fest hjemme |
|
|
|
|
#15 |
|
Snikende tiger
|
Sv: ESC Malmø 2013Jeg bare klarer ikke å høre det norske bidraget uten å lure på hvordan jeg skal tolke teksten, og fnise hysterisk.
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: ESC Malmø 2013gjengen fra p3morgen skal kommentere på nrk3 - det er nok noe jeg vil foretrekke. Skal iallefall se tirsdag og torsdag, ment viler på at mannen er heeelt med på ideen på lørdag. Vi er dog på hytta med kun grunnpakken til riksTV, så kanskje han er nødt :evil:
|
|
#18 |
|
-Holy macaroni-
Deltakerlandene må kvalifisere seg gjennom to semifinaler den 14. og 16. mai, der de ti beste fra hver semifinale går videre til finalen den 18. mai. Seks land er direktekvalifisert til finalen. Dette er Spania, Storbritannia, Frankrike, Italia, Tyskland og vertslandet Sverige.
|
|
#19 |
|
-Holy macaroni-
Sv: ESC Malmø 2013Der var jeg too late.. hehe
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
![]() |
|
|