|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Klar
|
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg angrer egentlig litt på sofaen mannen kjøpte |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg angrer på vår vaskemaskin fra asko. Den spiser hull i klærne og vasker ikke rent nok. Den ble kjøpt i panikk da den gamle gikk i stykker. Den er 6 år nå så den dør vel om ikke altfor lenge tror jeg. Den bråker mere nå enn før.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg angrer på min Miele vaskemaskin. Svindyr, med masse programmer og helt sikkert omtrent uslitelig, men den er for liten. Jeg burde kjøpt maskin med større trommel. 6 kg er ikke nok når man har tre jenter som produserer rimelig mye klesvask. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Miele tørketrommel som jeg har angret på i mang et år
|
|
|
|
#26 |
|
Tankefull
|
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg har en stor ruvende sovesofa jeg anger på at jeg kjøpte. Den stjeler halve stuen oppe. Nå sikkler jeg på en ny, men er jo for dumt å kvitte seg med en 5 år gammel sovesofa.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg angrer på at jeg kjøpte grandiosa til mat på jobb, istede for noe sunnere!
|
|
|
#28 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg angrer paa at vi ikke valgte steinplate da vi satte opp kjoekkenet. Det var selvsagt paa grunn av pris, men allikevel... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg irriterer meg grenseløst over vår oppvaskmaskin fra Asco, den lever sitt eget liv, rett og slett. Vi måtte kjøpe ny for halvannet år siden, da vår gode, gamle tok kvelden. Vi valgte Ascoen pga god plass til det meste en trenger ha i en oppvaskmaskin.
|
|
|
#30 |
|
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Har på følelsen av at ting i gamle dager ble bygget for å vare LENGE, nå blir de laget for at produsentene skal tjene grovt på reservedeler.
|
|
|
#31 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Vi måtte bytte to hengsler på kjøleskapet nylig. 2500 kroner.
|
|
|
#32 |
|
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?
Er de laget av gull?
|
|
|
#33 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg vet ikke enda helt om jeg angrer på spisestuebordet vi kjøpte i fjor, med 10 stoler til. Dvs. jeg liker størrelsen på bordet og å sitte ved det, men er usikker på fargen, og om jeg vil gå lei av det. Har ikke sagt det til mannen enda, og uansett får jeg ikke gjort noe med det nå. Samtidig var det lite som ville passet inn i stua. Får finne en bedre duk kanskje. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?Jeg høyner med huset vårt. Det er et veldig fint hus, men jeg fatter ikke at vi planla så utrolig utfra at vi hadde små barn, de måtte være nær oss, vi måtte sove like ved. Og slik fortsetter listen. De hadde jo knapt et par år igjen av den perioden der vi måtte være der, nå skal vi jo helst ikke være der for mye, i hvert fall ikke når det renner på med vennebesøk. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?
Jupp! Mannen hater å ha for mye på kjøkkenbenken. Jeg ville ha brødrister, han måtte ha radio. OBH Nordica har et kombiprodukt med dårlig lyd og gode toasteegenskaper.
|
![]() |
|
|