|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnDa har jeg fått 2 stk ørepropper i posten. Raskt levert ra orepropper.no Kom to dager etter jeg bestilte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i København12-åringen og jeg skal på konsert i København i helga. Vi har bare ståplasser, da. Lurer litt på når man bør møte opp?
![]() |
#23 |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnMing; fikk informasjon om at dørene åpner kl 17. Spørs jo litt hvor man ønsker å stå i mengden på hvor tidlig man bør møte opp. Men jeg aner ikke når man kan regne med JB går på scenen eller når oppvarmingsbandet starter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnVi har også ståplasser til København. Noen som veit hvor mange billetter det er solgt? Ser at stadionen har 42 000 sitteplasser og så kommer ståplasser på gressmatta i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnEn fin opplevelse. Jenten er storfornøyd og mor lettet over hvor fint alt fungerte. Null kø når vi kom, helt topp sitteplasser og ingen dokø. Og øreproppene fungerte veldig bra |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|