|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Kunne vært kjekt med en bananhenger her i huset |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Bananhenger, faktisk. Aldri hørt om. Jeg var skråsikker på at tråden handlet enten om en slags biltilhenger, eller en slik oppblåsbar banan som henger etter båten i tropiske farvann, og som man sitter oppå.
|
|
|
#4 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Vi har stadig en klase bananer liggende å slenge på benken, så en bananhenger hadde vært kjekt. Den enkle varianten var veldig fin. Hvor er den fra?
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?
Fant begge på amazon.com.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Mor har en som jeg kjøpte til henne på begynnelsen av 90-tallet. Hun påstår at bananene ikke blir like fort (fort) modne.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 31-03-13 kl 21:10. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Jeg har aldri sett bananhenger før, men nå ser jeg behovet og vet hva mannen skal få i bursdagsgave neste gang! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Her får bananene sannelig ligge å fruktskåla sammen med de andre fruktene. En slik bananhenger ser jeg ikke helt nytten i. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Luvi: Sammen med f.eks. epler bråmodner jo bananer, så det å la bananer ligger sammen med andre frukt er ikke et alternativ for oss som har banankvalitetskrav. På jobben så har vi 2 fruktfat - ett reservert for bananer og ett for Annen Frukt™.
|
|
|
#13 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så da har ikke jeg et banankvalitetskrav, mener du? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Fint for bananfluene.
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?På nittitallet var bananhenger et must. Mot i brøstet introduserte den |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Tja, hakket med dekorativt at de henger enn at de ligger og slenger på kjøkkenbordet, slik de ofte gjør hos oss. Så hvorfor ikke? Da den første typen, enkel, for min del.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Og ja, epler er ikke godt for annen frukt, ikke bare bananer, så på jobb hos oss har vi også to fruktfat, eplene i ett, og annen frukt i det andre.
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?Jeg tror nok den med apekattene bedrer livskvaliteten drastisk.
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Drastisk.
|
![]() |
|
|