|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn på togNå når jeg leser denne tråden slår det meg at slik at det sannelig her også at barn reiser gratis i følge med voksne i helgene (buss da, men samme greia). Da synes jeg det er litt dumt da vi reiste med buss forrige helg at ingen av bussjåførene nevnte at det faktisk er gratis for henne da vi viste frem billetten. Betalte med mobillett for henne. Vel vel, de de har vel andre ting å holde styr på enn å informere om slikt, men nå må jeg prøve å huske det til neste gang. Sist redigert av Luvi : 24-03-13 kl 11:44. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kakemonster
|
Sv: Barn på togVi fikk påminnelse i billettkontroll i går. Min fireåring var superhappy for eget reisekort, så da vi skulle hjem igjen fant jeg ut at 15 kr var en grei pris å betale for å unngå meltdown.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn på togKnerten, og Mikro, hadde stadig egen bilett når vi tok tog da, når jeg ikke hadde månedskort, i alle fall. Bare trykket på bilettautomaten at jeg hadde 2 barn under 4 år, og ut kom det to biletter, kr 0, men hey, de fikk hver sin å vise frem. Det ble dog bare gjort når jeg skulle ha en selv også, for jeg tenkte jo ikke på det når jeg hadde mpnedskort, så jeg vet ikke om vi hadde fått ut bare de, uten å bestille en voksen også?
|
|
|
#4 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn på togDet stemmer at man kan ha med fire barn gratis i helgen, også på månedskort. Dette er jo egentlig et veldig godt tilbud!
|
![]() |
|
|