|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Librocubicularist
|
Sv: First priceEg kjøper lite blandingsprodukt frå First Price, men ein god del "reine" produkt, som kyllingfilet, koteletter, cherrytomater, bananer og liknande. Eg kjøper og tørkepapir, bomullsdottar, q-tips etc.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: First priceKjøper: Snytepapir, tynne plastposer, av og til grillpølser, av og til bacon, kyllingfilet (både frossen og fersk), cherrytomaster, hvitløksbaguetter, fine baguetter, mais, paprika, rødløk, vanlig løk, stekt løk, våtservietter, av og til yogurt, av og til revet ost (som ikke er ost), røkelaks, tacosaus/krydder/skjell/lefser, av og til saltstenger/chips |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: First priceHvilke butikker selger First Price da?
|
|
|
#25 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: First priceIallfall tortilalefser og hvitløksbaguetter. Rød saft også.
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: First priceHandler på Prix. Der handler jeg lite av de X-tra produktene, som kanskje er i samme sjanger? Eller, kanskje mer Coop produktene?
|
|
|
#28 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: First price
Kiwi, spar, meny, Joker skal ha First Price. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: First priceNorgesgruppen har First Price og Eldorado.,Kiwi, joker, spar, meny.
|
|
|
#31 |
|
Er frisk!
|
Sv: First priceHandler på Rema og bruker Remas egne produkter på ganske mye: Rundstykker, rosiner, Solvinge kylling, Nordfjord kjøtt, Spare toalettpapir og tørkepapir er det jeg kommer på i farten. Dessuten Lerøy fisk og fiskegrateng.
|
|
|
|
#32 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: First priceJeg handler på Rema, de har sine egne merker. Jeg handler ikke mye av maten, men jeg bruker flere av husholdningsartiklene deres. Soft Style, tror jeg det merket heter. Brødposer, plastfolie, bakepapir, mellomleggspapir, telys og kronelys. Kjøper også Rema 1000 pistasjnøtter (de er passe lite salte, som jeg liker dem), av og til karbonadedeig fra Nordfjord, økologiske egg fra det som jeg innbiller meg er deres eget merke. Kjøper også noe av den hermetiserte maten når jeg allikevel er der (tomater, mais), men jeg der foretrekker jeg andre merker (som ikke selges hos Rema) da jeg synes smaken er langt bedre.
|
|
|
#33 |
|
Sv: First priceHandler mest hos Rema jeg også og bruker i alle fall endel av de merkene de har der.
|
|
|
#34 |
|
Sv: First price
Det er vel derfor jeg sjeldent ser First Price. Jeg er ikke så glad i Kiwi. Hender jeg er innom Meny riktignok.
|
![]() |
|
|