Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Karsten og Petra blir bestevenner

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-13, 19:24   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karsten og Petra blir bestevenner

Den slo an stort hos fireåringen her, i hvert fall. Og jeg satt hele filmen og lengtet etter sommer.

Gammel 17-02-13, 19:52   #2
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Hadde med to fireåringer i dag; det var veldig vellykket. 7-åringen min ville ikke være med.

Gammel 17-02-13, 20:20   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Både 7- (snart 8) åringen og 5-åringen her elsket filmen. De syntes det var trist da den var ferdig.

Helt ok for meg og. Det kan vel hende at jeg gråt en liten ( stor) skvett da det var litt trist og skummelt.

Gammel 18-02-13, 14:35   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Nesten 4-åringen og pappan så denne i går. Stor suksess!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:50   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så denne idag med lillesøster på 2 år og 9 måneder, aller første kinobesøk. Hun satt fjetret hele filmen og kommenterte det hun så. Litt skummelt var det også - men endte bra heldigvis .
Storebror var også med, og han syntes i alle fall NOE av filmen var morsom som han sa. Og seigmennene var gode....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:51   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den i helgen og 4-åringen elsket den!
Skjønne unger og veldig moro.

Selv var jeg veldig lettet over at mammaen til Petra fant seg en slik kjekk brannmann.

Gammel 20-02-13, 15:53   #7
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastiske farger i filmen. Noen som vet hvor den er tatt opp?

Gammel 21-02-13, 10:56   #8
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Fantastiske farger i filmen. Noen som vet hvor den er tatt opp?

Budapest! Av alle steder.

Gammel 21-02-13, 10:59   #9
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Budapest! Av alle steder.

Takk, det lurte jeg på da jeg så den. Det så ikke norskt ut i det hele tatt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:54   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje jeg burde ta med min som aldri har vært på kino. Fenger den sånn at de klarer å sitte stille hele filmen?

Gammel 20-02-13, 15:57   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kanskje jeg burde ta med min som aldri har vært på kino. Fenger den sånn at de klarer å sitte stille hele filmen?

Det var ikke noe problem for lillesøster, som også satt ett kvarter først + reklamen, så hun hadde faktisk sittet en halvtime før filmen startet. I løpet av den tiden konsumerte hun godteriet . Men hun har ikke særlig problemer med å sitte stille, sånn egentlig, og ser gjerne tv i 2 timer lørdag morgen uten å bevege seg (usikker på om dette egentlig er en GOD egenskap).

Gammel 24-02-13, 17:34   #12
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Men hun har ikke særlig problemer med å sitte stille, sånn egentlig, og ser gjerne tv i 2 timer lørdag morgen uten å bevege seg (usikker på om dette egentlig er en GOD egenskap).

Min yngste er lik.......

Gammel 24-02-13, 19:25   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Min yngste er lik.......

Har kanskje noe med at hun er opplært av eldste .

Gammel 24-02-13, 19:52   #14
millact

Standard

Har kanskje noe med at hun er opplært av eldste .

Ja, slik var det her og. Hun liker enda tv, men pc er visst mer fengende. Vet ikke om jeg synes det er noe bedre.

Gammel 20-02-13, 16:10   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, min 4-åring syntes filmen var lang, så han tok seg like gjerne en blund underveis.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 16:20   #16
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Min ikke-akkurat-rolige treogethalvåring var fjetret hele filmen.

Jeg synes Karsten og Petra-bøkene er så korrekte, kjedelig og blodfattige at de blir rent ulidelige, filmen var heldigvis bedre.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 16:27   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg synes Karsten og Petra-bøkene er så korrekte, kjedelig og blodfattige at de blir rent ulidelige, filmen var heldigvis bedre.

Enig, og jeg er glad jeg slipper å se filmen. (Barna skal på kino på hhv. SFO og med barnehagen.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 16:53   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Min ikke-akkurat-rolige treogethalvåring var fjetret hele filmen.

Synes du? Jeg synes det virkelig er noe av det bedre å lese høyt. Storebror elsket Pulverheksa, noe jeg syntes var atskillig verre.

Gammel 21-02-13, 00:27   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Enig! Utrolig dølle, rett og slett. De har heller aldri fenget Sønnemannen, men han ville veldig gjerne se filmen. Da er det praktisk at barnehagen har tenkt seg på kinotur med alle 3-6åringene for å se denne filmen, så slipper jeg og kan heller dra med meg poden på "Rive Rolf" .

Gammel 21-02-13, 00:17   #20
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Minstemor og Mellomste vil gjerne dra. Jeg vurderte litt for Minstemor siden hun enda ikke er fylt 3 (fyller i april), men hører flere med 2-åringer har dratt så da skal vi ta oss en tur tenker jeg.

Jeg slipper stort sett å lese bøkene høyt, hurra for Karsten og Petra-appen der man kan kjøpe bøkene som lydbøker direkte på nettbrett eller telefon.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.