|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
Mannen min følger ikke med på dustete kjedebrev. Han fikk en av disse "reise bort" meldingene og svarte på det i samme ånd. Så fikk han en Privat melding om at det gjaldt brystkreft. Noen vonde minutter trodde han at hans søster hadde fått brystkreft. Hun hiver seg på alt hun tror er trendy på FB. Veldig dårlig håndtert. Men IRL er hun snill og klok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
![]() |
![]() |
#23 |
lettere utlada
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftBobbelur her inne hadde skrevet et glimrende svar (jeg tror muligens hun hadde fått det av noen andre, muligens her inne) som jeg fikk stjele og sette på egen status.
![]() |
#24 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Librocubicularist
|
Det kan jo hende...
![]() |
![]() |
#26 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftMen, man øker jo bevisstheten om brystkreft, i alle fall de som leker leken og leser meldingen. Men, hjelper det? Påstår ei jeg kjenner.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg tenker at ironisk nok så ser det jo ut til at dette kjedebrevet for en gangs skyld faktisk HAR en positiv effekt. Med så mange som reagerer med å poste kontonummer og link til rosa sløyfe eller tips om hvordan undersøke egne bryster, så må det jo bli ganske mye riktig oppmerksomhet til slutt.
![]() |
#28 |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJa, det er jo sant. Men, kjedebrevet i seg selv gjør liten nytte. Kanskje flere sjekker seg selv?
![]() |
#29 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg likte den veldig godt og delte den så fort jeg så linken på FB. Det var selvfølgelig en FP`r som la den ut.
![]() |
#30 |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftAkkurat.
![]() |
#31 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg har fått en pm i år, og svarte krasst. Jeg skrev også en status med kontonummeret til Kreftforeningen.
![]() |
#32 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg har sett et par-tre av disse "London i 15 mnd"-statusene i det siste. Jeg har skjønt at det må være noe kjedebrev/kodegreier, men jeg kan ikke si at jeg har fått økt min bevissthet om brystkreft av dette.
![]() |
#33 |
Panzerekstremfeminist
|
Man får et slikt brev i PM-boksen sin.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDen første statusen jeg så i år som var som dette lå hos en god venninne som bor på den andre siden av kloden for tiden. Hun har bodd mye i utlandet, og da hun skrev at hun skulle til Frankrike i ni måneder ble jeg helt
![]() |
#36 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Jeg har også gått på den, og skrev en lang greie på veggen hennes der jeg gratulerte osv. Følte meg bra teit da, og hjalp vel ikke nevneverdig på hvor kule jeg synes disse meldingene er...
![]() |
#38 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftNår den startet opp igjen posten en venninne at hun skulle fire måneder til NY - og hun er godt utdannet og har en jobb som fører henne til alle verdenshjørner, så jeg gratulerte selvsagt og syntes hun var en heldiggris som får nuligheter til slikt. Også var det bare tøys og jeg hadde glemt hele greia fra sist.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Librocubicularist
|
Movember inneber jo og ei kronerulling. Venner gir penger medan barten gror og dei betaler inn når dei tar barten, til kreftsaka, så det er veldig annleis.
![]() |
![]() |
#40 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg har nå delt huffington post-kronikken og den ble umiddelbart delt videre, blant annet av min venninne som mistet mannen sin i kreft for et par år siden.
![]() |
|
|