|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kamerat
|
Sv: Lage ferien sjølJeg har ordnet på kaia med ettåring og treåring på slep, og anbefaler det egentlig ikke, mest fordi utvalget i toromsleiligheter ofte er begrenset.
|
|
|
#22 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Lage ferien sjølKorrupt er sikkert vakkert. I går bestilte jeg hos det hotellet jeg lenket til lengre oppe i tråden. Definitivt for godt til å være sant. Pokker heller.
|
|
|
#24 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage ferien sjølJa, hva skjedde? Booking.com er i alle fall en trygg side å bruke ved booking. Og det finner også mange andre som er seriøse. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: Lage ferien sjølUff da. Sånt er ikke stas, og ekstraarbeid er aldri gøy.
|
|
|
#26 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Lage ferien sjølJeg bestilte her.
|
|
|
#28 |
|
flisespikker
|
Sv: Lage ferien sjølHar du sjekket at pengene har gått ut? Eller sperret for at pengene skal ut? (Det har du vel, siden du sa at kortet er sperret.) Jeg har opplevd flere ganger at noe har kræsjet mellom det tidspunktet da pengene gikk ut og tidspunktet da bekreftelsen skulle sende meg - den ene gangen hos ebookers.com og den andre hos Norwegian, men begge ganger var det uproblematisk å ringe og kansellere i ettertid. Det har da vært en teknisk feil og ikke noe forsøk på lureri, og gitt feilmeldingen din er det kanskje det som har skjedd deg også?
|
|
|
#29 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Lage ferien sjølJa, jeg er glad for at jeg brukte kredittkort. Pengene har gått ut, jeg har ikke fått noen bekreftelse pr epost. Og ved googling av hotellet så det ut til at også andre ante ugler i mosen. Man lærer, neste gang blir det Google først, bestille etterpå.
|
|
|
#30 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Lage ferien sjølSå kjipt.
|
|
|
#32 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage ferien sjølUff, så uheldig du var da.
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage ferien sjølTar gjerne imot tips når du finner ut hvor dere skal bo. Skal selv bestille flybilletter til Korfu idag og skal også finne boplass utenom. Litt spent på ankomst midt på natten omtrent, men det ordner seg vel. Tidlig dag på stranden frem til vi får et sted å bo |
|
|
|
|
|
#34 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Lage ferien sjølJeg kan sannsynligvis hvitvaske hotels4u. De svarer på mail og vil tilbakebetale pengene, eller la meg prøve å booke på nytt.
|
|
|
#35 |
|
Sv: Lage ferien sjølJOHO!!! Jeg skal til Korfu i sommer |
|
|
|
|
|
#36 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Lage ferien sjølHurra Sonar. Vi har endelig bestilt oss overnatting også. Med hjertet i halsen har vi booket oss inn og betalt på forhånd, uten avbestillingsmulighet. Denne gangen har jeg sjekket omtaler og fått bekreftelse på e-posten.
|
|
|
#37 |
|
Sv: Lage ferien sjølVi har ikke bestilt overnattingssted ennå, men håper å få gjort det i løpet av denne uken. Har funnet 2 aktuelle, hvor vi heller mot det ene alternative. Da skal vi bo ved Glyfyda beach. |
|
|
|
![]() |
|
|