Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden aleine med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 15:51   #21
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden aleine med barn?

Jeg har reist alene på ferie med barn på din alder (dog ikke til utlandet) og hadde glatt gjort det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:19   #22
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Poenget er at det er en tusenlapp i forskjell på berre flybillettane og heile pakken.

Å benytte anledningen til å race rundt er ikkje meg i det heile tatt. Å ta med ungane på oppdagelsesreise og finne dei spennande pittoreske restaurantene er så langt frå mi komfortsone som mulig

Takk for innspel! Begge mine svømme godt forresten.

Det er forskjell på det og kun være og spise på et sted i en eller to uker altså. Men hver sin lyst. Jeg leste deg som "jeg ser for meg at vi bare må være på hotellet når jeg reiser alene med barna" og trodde du ville gjøre mer, men ser nå at jeg misforstod.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 21:47   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Du har store barn, så jeg ville garantert reist.

Gammel 30-01-13, 22:50   #24
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg dro alene til Rhodos med tre barn da de var 7, 10 og 12 år gamle, det fungerte utmerket. Bodde på resort med AI. Det viste seg å være smart fordi 10- åringen ble syk dagen etter ankomst og var skikkelig dårlig nesten hele uka. Vi måtte dele oss en del av måltidene fordi han ikke klarte å komme seg til restauranten, og det hadde faktisk vært et problem om vi ikke hadde hatt mulighet til å spise på hotellet. Med AI kunne 7- åringen og 12- åringen spise alene mens jeg var sammen med sykt barn, og så spiste jeg alene etterpå. Jeg var dessuten veldig glad for at det var chartertur (selv om det egentlig ikke er min greie). Når man er alene voksen med flere barn og sykdom oppstår, er det veldig greit å ha en blid Star Tour dame som orger legehjelp og ringer for å høre hvordan det går med barnet. Jeg hadde vært langt mindre komfortabel i en leilighet uten noen kontakter å ty til.

Sånn bortsett fra uplanlagt sykdom, hadde vi det strålende. Ungene badet og koste seg og jeg leste masse bøker. Det er en stor fordel om barna er svømmedyktige om man reiser alene med dem.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:00   #25
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg reiste alene med ungene ifjor, dog ikke til syden, men Gøteborg. Gikk så fint så. Yngste var da 9 år. Takler også syke unger, selv om jeg var litt svett en periode på hotellrommet og sjekket reiseforsikringen om det var mulig å avbryte ferien.

Iår vurderer jeg å reise til Kroatia med de, men det blir trolig sammen med en venninne og hennes to barn. Men dersom hun ikke blir med, så tror jeg at vi kjører på for det. Jeg vil ha noe å se frem til kjenner jeg, ifjor ble det Gøteborg på sparket.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.