|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
tankefull
|
![]() Sv: Hotell i Bergen sentrum?
Nei, ligger ikke Brisol på torgallmenningen da? Helt greit hotell etter det jeg husker. Mange år siden vi ovrrnattet der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Bergen sentrum?Bristol er midt i alt mellom mcdonalds og Egon på Torgallmenningen. Rosenkrantz ligger på bryggen men ikke helt ute. Ville valgt en av de om dere skal ligge på Thon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hotell i Bergen sentrum?Beklager, jeg blandet med Thon hotell Bergen Brygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hotell i Bergen sentrum?Jeg bodde på Hotell Norge tre netter denne uka. Mer sentralt i forhold til alt får man det ikke. Hotellet er noe slitt enkelte steder, men senga var fantastisk god! Frokosten var helt grei men ikke mer enn det.
![]() |
#25 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hotell i Bergen sentrum?Da har mannen bestilt et ekstra stort rom, med ekstra seng, på Rosenkrantz. Et sted på veien ble barnefri helg til ikke helt barnefri. Eldste skal være med.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det Scandic hotel Strand du snakker om nå?
![]() |
#27 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Re: Hotell i Bergen sentrum?Jeg bodde grisebillig i Bergen denne uka. P-hotels (jepp, med fotballpuben i første etasje, men jeg var der mandag-onsdag så det gikk fint). 1100 kroner for to netter. Enkelt, god seng, bra bad, lite. Funket som fjell for meg som bare skulle sove, og som skulle dekke regningen selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tåler regn
|
Usentralt? Det tar sånn ca 4-5 minutter fra bryggen til Toralmenningen. Er ikke så store byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Re: Hotell i Bergen sentrum?
Ja, jeg syns også P-hotels er geniale om jeg skal betale selv (og ikke reiser helt alene).
![]() |
|
|