Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den nye XXL-reklamen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-12, 18:18   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye XXL-reklamen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi ler her i huset også. Og buer på Cubus-dama som elger seg rundt i undertøyet.

Ja, sånne reklamer skremmer meg mer enn disse uskyldige zombiene.

Gammel 28-11-12, 19:13   #22
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det er bare tv. folkens. De kommer ikke ut og tar dere.

Har du ikke sett The Ring?

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 19:19   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, og hun kom jo ut av skjermen, men heldigvis ikke ut av MIN skjerm. Tror jeg er ganske trygg.

Gammel 28-11-12, 19:20   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke problemet. Den hverken provoserer eller engasjerer eller noenting for min del, og jeg er enig med Fibi (som jeg antar prøvde å si); det er verre med undertøysreklamer og sånt.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Faktisk synes jeg reklamer av typen vakker naken dame diller rundt hjemme-reklamer for hårprodukter og sånn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 19:26   #25
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes zombiene er fryktelig stygge og ekle. Min minste hadde ikke ledd av den akkurat. Han ville fått trøbbel med å sove lenge etterpå altså.

Gammel 28-11-12, 19:35   #26
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg synes zombiene er fryktelig stygge og ekle. Min minste hadde ikke ledd av den akkurat. Han ville fått trøbbel med å sove lenge etterpå altså.

Enig med du. Det var ungene jeg tenkte på, jeg klarer meg alltids, selv om jeg synes det var en teit reklame.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 00:12   #27
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes reklamen er kul. Jeg knegget faktisk litt da jeg så den. Når den nå vises kun etter kl. 21, så synes jeg det er helt ok. Jeg vet ikke hvordan 9-åringen hadde reagert, men jeg tror nok han hadde taklet det helt greit.

Gammel 29-11-12, 10:23   #28
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg likte den ikke, men nå liker ikke jeg ting som har med zombier og andre skrekk ting noe særlig..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 12:07   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Minien min fikk se deler av Thriller-videoen her forleden og hadde mareritt og fikk ikke sove på en uke, så vi skal nok ikke teste engang med denne reklamen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.