|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<*(((<
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Jeg er i stor grad som bilen min; det knirker i forstillingen min, karosseriet begynner å få en del riper, alderen og kilometerlengden begynner som smått å merkes, og det er et skrikende behov for en skikkelig utvendig shining.
|
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Vi har en eldgammel bil som knapt nok virker ...
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?
Nja, for designerne er jo "praktisk" et skjellsord, også når det gjelder biler.
|
|
|
|
#24 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Hm? Skjedde det noe med personligheten min da jeg gikk fra stor, dieseldrevet stasjonsvogn til bitteliten bybil for to år siden?
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Jeg og min mann har produsert tre barn relativt tett i alder, og ja vår bil bærer preg av dette, da den har plass til alle oss fem med bagasje. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Det er mange ganger jeg føler meg som bilen min; litt kræsjet, litt rustet og og generelt sliten. Det er stadig noe nytt som oppstår, men den som meg turer og går. Men sånn totalt sett så håper jeg ikke at jeg ligner på bilen min, altså. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?
|
|
|
#29 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Vi kjøpte ny Volvo av overveiende praktiske og økonomiske grunner. Eller er det slik vi er? Mannens drøm var en stor dyr BMV stasjonsvogn. Vi var eiere i tre år, og det er det dyreste og kjipeste bileie vi noen gang har hatt. Fornøyd med, eller heldig med Volvo, Peugeot
|
|
|
|
#30 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Det jeg kan bidra med av erfaring om saken, er at min far hyppig gjenom min oppvekst klaget sin nød over dem som skapte kø på østlandsveiene. Og han var svært tydelig på at disse menneskene var enten sidrompa gubber i daukjørte Volvoer, eller maktsyke mennesker i Mercedes som nøt å føle at de eide veien i sitt unødvendig dyre statussymbol. Selv duret vi rundt i vår tilårskomne, men trofaste Mazda Stasjonsvogn.
Sist redigert av Enhjørning : 16-11-12 kl 15:30. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Epikur
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Mannen min er som en Peugot 5008, i alle fall. Romslig, praktisk og enkel å holde styring på.
|
|
|
#33 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Jeg har en sånn:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Jeg har en liten hvit Ford Fiesta Sport som ser litt aggressiv ut, akkurat som meg. Peugeoten jeg hadde før følte jeg aldri at "passet" meg. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Jeg synes nok at Rochermannen er som bilen sin ja: Breial men romslig, stor arbeidskapasitet med mye power og akk så fin
|
|
|
#39 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Tja, jeg kan vel ikke påstå at noen av er ekstremt lik bilene våre, men noen trekk er det vel...
|
|
|
#40 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Er bil og eier lik hverandre?Me har ein kjedelig, men forutsigbar og trygg bil. Det skulle vel stemme sånn omtrentlig med eigarane.
|
![]() |
|
|