Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksefrustrasjoner

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-12, 20:51   #21
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Buksefrustrasjoner

En kollega av meg er veldig fornøyd med Zissy så jeg hadde tatt meg en tur dit om jeg var deg. Har vært innom der og synest det er mye tøft der.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 21:00   #22
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå over til Boden-kjoler?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 21:06   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Gå over til Boden-kjoler?

Jeg har siklet på Boden-kjoler, men har liksom fått det for meg at jeg er for stor over magen og for liten oventil til at det skal bli pent på meg. Kanskje ikke?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 21:07   #24
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Var det en levis bukse? Det er viktig at det er curve id typen altså, de andre er ikke så romslige i størrelsen. Også finnes den i mange modeller og typer, så du må prøve en del kanskje for å finne en som passer. De med lyst stoff er ofte mer stretch i enn de mørke.

Nei nei, var ikke levis. Jeg har aldri eid en levisbukse i hele mitt liv. Tror faktisk aldri jeg har prøvd en levisbukse en gang. Har de disse på match?

06, 07, og 12.
Gammel 10-11-12, 21:08   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, Match selger Levis. Jeg har en jeg bare elsker, bor i den. Den er i stretch, sitter fint på og er myk og god. Men jeg måtte prøve et par før jeg fant en som jeg følte satt godt.

Gammel 10-11-12, 21:28   #26
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan bare signere på Levis Curve. Knapt har jeg vel blitt mer overrasket enn da jeg våget meg inn på en Levis-butikk, og ikke nok med at de hadde bukser som passet meg, jeg måtte ned på en latterlig liten størrelse. (dvs str 32 eller noe sånt )

Jeg sliter med det samme som deg, for stor mage i forhold til resten av kroppen. Har prøvd omtrent alle buksene på Zizzy, men de blir for store over lårene for meg.

Mammabukser er en fantastisk oppfinnelse da! De kan jeg få så stramme jeg vil rundt rumpe og lår, og likevel ha masse plass til magen

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 08:35   #27
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Du finner Zizzi både på Strømmen og på Jessheim, og om du kommer til Jessheim kan jeg bli med deg og hjelpe deg med å lete litt-også i andre butikker

Jeg har forøvrig aldri passet i Zizzibuksene uansett hvor stor jeg har vært, for de har alltid blitt alt for store i lårene på meg.

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 09:24   #28
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Du finner Zizzi både på Strømmen og på Jessheim, og om du kommer til Jessheim kan jeg bli med deg og hjelpe deg med å lete litt-også i andre butikker

Jeg har forøvrig aldri passet i Zizzibuksene uansett hvor stor jeg har vært, for de har alltid blitt alt for store i lårene på meg.

Kafebesøk på Jessheim med bukseshopping?? Jeg har samme utfordring.

For meg er det totalt uaktuelt å gå på Match, der hvor alle veier 54,3 kg og er godt trent. Levis denim curve eller ikke. På Sizzi får jeg god hjelp, og ingen synes jeg er tjukk eller bulkete, bortsett fra meg selv. Og på Kapp Ahl får man ikke hjelp, så der kan man prøve som man vil.

Gammel 12-11-12, 09:39   #29
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jepp kafè/bukseletingstreff på Jessheim

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Kafebesøk på Jessheim med bukseshopping?? Jeg har samme utfordring.

For meg er det totalt uaktuelt å gå på Match, der hvor alle veier 54,3 kg og er godt trent. Levis denim curve eller ikke. På Sizzi får jeg god hjelp, og ingen synes jeg er tjukk eller bulkete, bortsett fra meg selv. Og på Kapp Ahl får man ikke hjelp, så der kan man prøve som man vil.

Gammel 12-11-12, 09:55   #30
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Oj, det ville jeg gjerne vært med på altså. Dessverre er de to neste ukene helt sprengt. Dere får bukselete uten meg så lenge, og så kan vi jo ta ett Juleantrekksdesperasjonstreff etter hvert kanskje?

06, 07, og 12.
Gammel 12-11-12, 09:57   #31
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Signerer på at Magic frå Kapphal er bra. Eg har litt samme figur som deg trur eg? Ligg i str. 46/48 med litt rund mage. Likar bukser med høgt, fast liv som gir litt kontroll, utan å klemme og lage knekk over navlen

Elles plukkar eg tips her. Levis må testast.

Gammel 12-11-12, 10:08   #32
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Det kunne jeg tenkt meg å bli med på også!
Nå går det mest i mamma-bukser for meg om dagen, men sliter med bukser sånn ellers... Kunne også godt tenkt meg å bruke mer skjørt, men vet liksom ikke hva som passer meg!

Gammel 12-11-12, 13:40   #33
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Vi kan vel ta det når det passer for deg?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Oj, det ville jeg gjerne vært med på altså. Dessverre er de to neste ukene helt sprengt. Dere får bukselete uten meg så lenge, og så kan vi jo ta ett Juleantrekksdesperasjonstreff etter hvert kanskje?

Gammel 13-11-12, 08:25   #34
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Hå håååå! Jeg kom meg ut en tur i går kveld, og nikoste meg på Zizzi. Der har de nettopp fått inn en helt ny buksetype i følge damen som jobber der, som ikke går inn i midjen. Den satt som sleika på. Kostet 899,- og er veldig verdt en test.
Forøvrig fant jeg lite nyttig, så jeg er gjerne med på kaffe og bukseshopping om et par ukers tid.

06, 07, og 12.
Gammel 13-11-12, 10:55   #35
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Juhuu- så flott, Marit

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.