Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 22:31   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.174
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Jeg kunne sikkert KLART det, uten særlig problemer - men du skulle vært sikker på at jeg fant mye fint i løpet av det året... som jeg ikke kunne kjøpe.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 23:05   #22
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Uten problemer, jeg har gått flere år uten å kjøpe klær uten å tenke over det en gang.
Nå er jeg i en vektvariasjonsfase og garderoben blir fornyet litt kjappere enn jeg egentlig er fortrolig med, men jeg håper det stabiliserer seg og at jeg snart kan få unna en del av det jeg har måttet handle fordi garderoben plutselig ikke passet.
Jeg handler forøvrig veldig veldig sjelden nytt tøy, det går i brukt av alt utenom undertøy og sokker.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 23:07   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, og jeg ser virkelig ikke poenget med kjøpestopp heller. Jeg kjøper det jeg vil ha, og det jeg ikke vil ha, kjøper jeg ikke. Og så kjøper jeg klær til ungene tiltenkt neste sesong osv., det sparer jeg en del på, så å ikke gjøre det, blir meningsløst i mine øyne.

Samme her. Jeg shopper ikke for å shoppe, og jeg går såpass mye på Fretex og handler brukt uansett (nesten alt jeg har er brukt, faktisk) at jeg ikke ser på meg selv som noen storshopper. Er man derimot av den sorten, blir det jo noe annet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 23:13   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Jeg har mer enn nok av alle typer klær og sko til å la være å kjøpe noe nytt det neste året. Det gjelder også undertøy, strømpebukser og sokker. Jeg har også hatt omtrent samme størrelse i ti år, så alt passer. Men jeg trives generelt dårlig med strenge lover og regler og regimer på personlige ting, at det gidder jeg rett og slett ikke hvis ikke jeg må.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:33   #25
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Jeg kunne nok ha klart det, men føler ikke behov for å gjøre det. Jeg tenker at dette er noe som kan være en fin øvelse for de som har shopping som hobby. Der er ikke jeg.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:38   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Det hadde vært mer interessant å høre fra dem etter at de faktisk har gjort det. Jeg kjenner mange som har avtalt liknende greier, men ingen som har gjennomført.

Jeg kunne lett gjort det, så lenge jeg fikk kjøpe truser, sokker og strømpebukser, og klær til barnet. Det hadde nok vært kjipt, men ikke noe mer enn det. Vi har et veldig moderat forbruk uansett når det gjelder klær.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:45   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg må skjerpe meg for å kjøpe klær en gang i året, så det hadde vært null problem for meg.

Ja, det er vel der jeg også er, så jeg trenger heller en deal om å shoppe MER.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:51   #28
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg må skjerpe meg for å kjøpe klær en gang i året, så det hadde vært null problem for meg.

Her er jeg og.

Bruker fortsatt ammegenserne, jeg. Dessuten har jeg aldri vært opptatt av moter og således byttet ut garderoben hver vår og høst, som det virker som disse damene gjorde.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:54   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Jeg kunne ikke klart det, og føler ikke at jeg har behov for det heller.

Jeg kjøper jevnlig påfyll av strømpebukser og topper rett og slett fordi jeg bruker opp de jeg har, og da trengs det påfyll. Jeg har ikke så mye klær som passer kroppen min nå (men jeg har et bredt utvalg med størrelser i skapet). Og jeg må ha klær som er hele og pene på jobb, så det må byttes ut når det blir slitt.

Jeg kunne kjøpt færre par med sko, men jeg synes ikke det heller er kritisk.

Men det er kanskje greit å se litt på hva man handler inn noen ganger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 09:41   #30
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Jeg har mer en nok klær i skapet til at jeg kunne klart meg et helt år eller to uten shopping (måtte nok bunkret opp med litt sokker, strømper og undertøy først), men jeg er rett og slett ikke interessert i shoppestopp et helt år. Klær er en av de få tingene jeg bruker penger på når det gjelder meg selv, og jeg koser meg med det. Noen laster må man få lov til å ha! Jeg kjøper egentlig ikke så veldig mye klær, men det som kommer innenfor dørene er av skikkelig kvalitet og er ofte klassiske plagg jeg kan ha lenge. Jeg er glad i å kle meg pent og koser meg med å sette sammen antrekk. :snål:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 09:45   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg er glad i å kle meg pent og koser meg med å sette sammen antrekk. :snål:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 09:46   #32
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Ja. Jeg er jo nesten der allerede, og det er en sånn sak jeg lett hadde latt det gå sport i, og kost meg med ikkeshoppingen.

Bare ikke ta fra meg matshoppingen, sier nå jeg.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 09:48   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Bare ikke ta fra meg matshoppingen, sier nå jeg.

Nei, et år uten mat ville nok tatt knekken på de fleste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 09:49   #34
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.182
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Null problem, og jeg ser ikke den store nyhetsverdien.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 10:22   #35
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, et år uten mat ville nok tatt knekken på de fleste.

Ikke sant? Når det er sagt, kunne vi nok overlevd ganske lenge på det vi allerede har i skap, kjølere og frysere der også.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon

Sist redigert av Eia : 09-11-12 kl 10:23. Årsak: punktsettingsleif
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 10:34   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Nei. Noen gleder må jeg da ha. Sløser ikke så veldig men kunne jo sikkert klart meg uten noen klær altså. Men stort sett er jeg ganske fornuftig med penger.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:10   #37
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Klesshopping er ikke mitt svakhetspunkt i det hele tatt, og jeg føler hverken behov eller lyst på en shoppestopp der. Når det gjelder kosmetikk, er derimot situasjonen en helt annen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:12   #38
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Jeg tenker man er priviligert om man har så mye klær at man kan ha shoppestopp et helt år. Virkelig.
Jeg kunne ikke hatt det, men skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde såpass bra med klær i skapet at det var et alternativ.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:18   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.182
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tenker man er priviligert om man har så mye klær at man kan ha shoppestopp et helt år. Virkelig.
Jeg kunne ikke hatt det, men skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde såpass bra med klær i skapet at det var et alternativ.

Jeg er priviligert, jeg bor i Norge og jobber 100 % med grei lønn i det offentlige.

Jeg har 6 bukser, ingen skjørt eller kjoler jeg bruker i det daglige. Jeg har noen penkjoler, og et normalt utvalg gensere. Undertøy og sokker har en liten skuff hver.

Jeg anslår at veldig mange har mer klær enn meg, både ut fra hva jeg ser på kjøpesentre, hva folk beskriver av antall, hva jeg ser av variasjon på arbeidsplassen osv.

Mao tror jeg svært mange KUNNE ha hatt stoppeshop. Men de vil ikke. (Og det er fair nok)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:20   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg er priviligert, jeg bor i Norge og jobber 100 % med grei lønn i det offentlige.

Jeg har 6 bukser, ingen skjørt eller kjoler jeg bruker i det daglige. Jeg har noen penkjoler, og et normalt utvalg gensere. Undertøy og sokker har en liten skuff hver.

Jeg anslår at veldig mange har mer klær enn meg, både ut fra hva jeg ser på kjøpesentre, hva folk beskriver av antall, hva jeg ser av variasjon på arbeidsplassen osv.

Mao tror jeg svært mange KUNNE ha hatt stoppeshop. Men de vil ikke. (Og det er fair nok)

Ja, du har nok rett.
(Og jeg har sånn ca 5 bukser mindre enn deg. )

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no