Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-12, 23:08   #21
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg ønsker meg i litt forskjellige priskategorier og er ikke helt sikker på hvor vi bør legge oss. Jeg ønsker meg en av følgende:
- superslank miniPC. Enten en Dell Ultrabook eller en MacBook Air.
- kamera. Gjerne en mellomting mellom lommekamera og speilrefleks. Jeg har speilrefleks og bruker ofte mobil til snapshots, men savner en mellomting å kunne ha i vesken, som jeg kan komponere litt bedre bilder med, uten å måtte ha med speilrefleksen.
- ull/silkeskjerf

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 23:19   #22
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du må jo bare si ja til det, isola!

Der kom jeg på en annen ting jeg ønsker meg. Jeg har en haugammal Kenwood som jeg betalte 20 kroner for på loppemarked. Den er klar for utbytting, ja.

Joda, jeg vil ha det også jeg, det er ikke det.. Jeg må bare innrømme at jeg ble litt perpleks sånn med en gang jeg sa det. Vi hadde nemlig snakket om det for noen måneder siden, og da fikk han med en gang det der enda-en-ting-som-tar-opp-plass-uttrykket.

Gammel 07-11-12, 23:29   #23
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Jeg ønsker meg at han slutter å røyke.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 00:03   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi drar på kjærestetur til Gran Canaria om en ukes tid, og vi ble visst enige om at det var julegave til hverandre i år. Så da får jeg heller shoppe det jeg ønsker meg der nede.

Neida, i år ønsker jeg meg ikke noe spesielt. Vi skal forhåpentligvis bygge hytte (hus) neste år så da er det greit å spare.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 00:04   #25
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Tid, fortinnsvis alene med ham. Spiller mindre rolle om det er hjemme, på telttur eller på reise. Jeg ønsker meg ikke ting. Har for mye fra før.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 05:48   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg en kenwood major og en Macbook Pro. Regner ikke med å få noen av delene.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 05:52   #27
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Jeg ønsker meg at han slutter å røyke.

Og jeg at han slutter å røyte.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 06:52   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg vinskap. Det er ikke rart, bare dyrt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 07:54   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noen dyre julegaveønsker, og jeg tror ikke mannen ser på det som rart.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 08:34   #30
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Enn så lenge har vi ikke kommet så langt at vi har snakket om julegaveønsker, så jeg aner rett og slett ikke ennå.

Gammel 08-11-12, 08:36   #31
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg extension, det syntes mannen var både rart og kjedelig, men jeg har ønsket meg langt hår i årevis. Håret mitt vokser ikke, så jeg er så lei av å spare og når jeg får litt lengde på det, så er det brusete og stygt.

Ellers så har vi nettopp kjøpt oss sofa, så jeg har vel egentlig fått det jeg ønsket meg aller mest.

Gammel 08-11-12, 08:41   #32
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg egentlig ikke noe veldig dyrt i år. Ønsker bare at snekkermannen kan bli ferdig med noen av prosjektene sine...
HAn har nå (endelig) fått sving på malekosten og snart er tak og lister hvite og nymalte og sølvtapeten på veggen. Gleder meg. Så det holder egentlig. Bare bli ferdig!!

Ellers ønsker jeg meg nytt kjøkkenservice, Lancòme-parfyme og rosa kaffelattekrus fra Green Gate. Gavepakning med noe til ansikt fra Clearins. Evt. lipgloss-sett.

Sist redigert av GinaK : 08-11-12 kl 09:18.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 08:42   #33
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi skal egentlig ikke kjøpe noe til hverandre i år, annet enn en lten ting som bok eller lignende å åpne på juleaften.
Vi har kjøpt hund nå og ny tørketrommel, det holder.
Meeeen.... før disse kjøpene sa jeg at jeg ønsket med nattkjole i ull fra Nøstebarn.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

.

Det jeg HAR ønsket meg i ovennevnte priskategori, er et elektrisk pledd, men det får jeg visstnok ikke. (han synes det er bare tull)

Det er overhode ikke tull kan du hilse og si.
Det er en helt vidunderlig ting til en som fryser.
Så det så!

Gammel 08-11-12, 08:45   #34
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ingen ønsker.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 08:51   #35
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den nye boka til Hellstrøm, den som heter "Hellstrøm jr." Ullundertøy og hestravotter.

Altså kke rart i det hele tatt, men vi hadde blitt enige om å ikke kjøpe noe til hverandre i år fordi vi sparer til berlintur i april, men så kom jeg på at man fint kan ønske seg noe man trenger og må kjøpe uansett. Kokebøker er i den kategorien.

Gammel 08-11-12, 08:56   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg skidress og turbukse og ellers fine småting som jeg ikke helt kommer på nå. Det er ikke rart.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 09:05   #37
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Særs dyre ønsker i år gitt, men ikke så veldig rare tror jeg.

Skikkelig fjellutstyr/tøy - typ et komplett sett yttertøy fra Norrøna, Bergans el. som tåler det meste av vær og vind.
Bunadsølv
Macbook

Kravstor!?? Næææh ...

Gammel 08-11-12, 09:15   #38
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Re: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Nettbrett. Det blir i såfall spleising og noe til felles eie i familien.
Penger til klær og sko.
Juicemaskin. Her må jeg gjøre litt research på hva som er bra. Jeg vil ha en som er lett å rengjøre og som enkelt tar f.eks. gulrot.

Gammel 08-11-12, 09:45   #39
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Tid, fortinnsvis alene med ham. Spiller mindre rolle om det er hjemme, på telttur eller på reise. Jeg ønsker meg ikke ting. Har for mye fra før.

Det ønsker jeg meg også i år. Har nok av andre ting.

Gammel 08-11-12, 10:10   #40
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjal (ikke hva som helst, jeg har merke og farge klart :jeg er jo ikke gal heller!: )
Lange skinnhansker (samme parantes som over)
Ring (samme parantes som over)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.