|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
villende
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg i litt forskjellige priskategorier og er ikke helt sikker på hvor vi bør legge oss. Jeg ønsker meg en av følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år
Joda, jeg vil ha det også jeg, det er ikke det.. Jeg må bare innrømme at jeg ble litt perpleks sånn med en gang jeg sa det. Vi hadde nemlig snakket om det for noen måneder siden, og da fikk han med en gang det der enda-en-ting-som-tar-opp-plass-uttrykket.
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg at han slutter å røyke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årVi drar på kjærestetur til Gran Canaria om en ukes tid, og vi ble visst enige om at det var julegave til hverandre i år. Så da får jeg heller shoppe det jeg ønsker meg der nede.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årTid, fortinnsvis alene med ham. Spiller mindre rolle om det er hjemme, på telttur eller på reise. Jeg ønsker meg ikke ting. Har for mye fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg en kenwood major og en Macbook Pro.
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg vinskap. Det er ikke rart, bare dyrt.
![]() |
#30 |
er her
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årEnn så lenge har vi ikke kommet så langt at vi har snakket om julegaveønsker, så jeg aner rett og slett ikke ennå.
![]() |
#31 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg extension, det syntes mannen var både rart og kjedelig, men jeg har ønsket meg langt hår i årevis. Håret mitt vokser ikke, så jeg er så lei av å spare og når jeg får litt lengde på det, så er det brusete og stygt.
![]() |
#32 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg egentlig ikke noe veldig dyrt i år. Ønsker bare at snekkermannen kan bli ferdig med noen av prosjektene sine...
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 08-11-12 kl 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årVi skal egentlig ikke kjøpe noe til hverandre i år, annet enn en lten ting som bok eller lignende å åpne på juleaften.
Det er overhode ikke tull kan du hilse og si.
![]() |
#35 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årDen nye boka til Hellstrøm, den som heter "Hellstrøm jr."
![]() |
#36 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg skidress og turbukse og ellers fine småting som jeg ikke helt kommer på nå. Det er ikke rart.
![]() |
#37 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årSærs dyre ønsker i år gitt, men ikke så veldig rare tror jeg.
![]() |
#38 |
nju nja njo
|
![]() Re: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årNettbrett. Det blir i såfall spleising og noe til felles eie i familien.
![]() |
#39 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år
Det ønsker jeg meg også i år. Har nok av andre ting.
![]() |
#40 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årSjal (ikke hva som helst, jeg har merke og farge klart :jeg er jo ikke gal heller!: ) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|