Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jakke utenpå tunika

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 10:55   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakke utenpå tunika

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Kan jeg? Men den er jo kort og det er jo feil?

Ikkje i følge meg. Ei kul kort jakke er godkjent. Meine no eg. OM fargane matcha.

Gammel 14-04-07, 10:56   #22
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, i år er skinnjakker ut.

Ja, det veit vel du.

Gammel 14-04-07, 10:56   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, egentlig er det JEG som har peil og alle dere andre som driter på draget.

Gammel 14-04-07, 10:58   #24
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem skal jeg høre på her da? Sitron/Bergliot eller Haugtussa/Missa?

Ut fra motetrådene, så blir det nok sistnevnte. Selv om min skinnjakke er kjøpt på salg på HM og ikke er OM.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 10:59   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du heller må kjøpe en knallrød brannjakke som du kan bruke til alt; fra bunad til bikini.

Gammel 14-04-07, 11:01   #26
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror du heller må kjøpe en knallrød brannjakke som du kan bruke til alt; fra bunad til bikini.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:01   #27
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvem skal jeg høre på her da? Sitron/Bergliot eller Haugtussa/Missa?

Ut fra motetrådene, så blir det nok sistnevnte. Selv om min skinnjakke er kjøpt på salg på HM og ikke er OM.

Gammel 14-04-07, 11:03   #28
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - du er så omtenksom.

Men ellers, så er jeg så flott i bikini at da lar jeg jakken ligge. Uansett Brann eller ikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:04   #29
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, jeg er en sjikkelig omtenksom moteguru.

Gammel 14-04-07, 11:08   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt kommer jo an på både utseendet på tunika og farger da.
Men om man blar i noen moteblader nå, så er jo "alt" lov .

Er skinnjakke et plagg som blir mye brukt?! :vurdere:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:11   #31
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det kommer jo egentlig helt an på hvor lang tunikaen er. At det henger ut 10-15cm tunika synes jeg bare er stilig, hvis vi begynner å snakke 25+ så ser det bare teit ut.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:12   #32
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det kommer jo egentlig helt an på hvor lang tunikaen er. At det henger ut 10-15cm tunika synes jeg bare er stilig, hvis vi begynner å snakke 25+ så ser det bare teit ut.

Henger ut 10-15 cm tunika? Vel. Jeg forstår jo hva du mener

Jeg følger spent med her videre og må innrømme at jeg begynte å tenke på hvilke jakker jeg har brukt i det siste.....

Gammel 14-04-07, 11:18   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det er "lettere" å bomme med en kort jakke enn en lang da. Men klart noen antrekk kler kort og.

Her er kjole og dongeri fra HM

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:21   #34
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjoler er en helt annen sak. Hvis man har halvlang tunika med bukse under synes jeg det ser rart ut med kort jakke til.
Lang tunika med tights til kan muligens ha kort jakke, men det avhenger jo av så mye. Type tunika/jakke, farger, mønstre osv.

Gammel 14-04-07, 11:24   #35
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Trur dere er gale jeg . Jeg har kjøpt meg en kort dongerijakke, som er sånn rett under puppene nesten, den syns jeg går fint til lange teskjorter som er tettsittende og tunikaer. Også går jeg med litt korte jakker og boleroer over tunikar. Syntes det er fint. Det er jo ikke alltid det går over alle tunikaer, må sjekke at det passer

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:25   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Teskjorter og dingeri; ja da blir du fin!

Gammel 14-04-07, 11:29   #37
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Eller ha en tettsittende pologenser under, det blir også fint.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:30   #38
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Gammel 14-04-07, 15:08   #39
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Trur dere er gale jeg . Jeg har kjøpt meg en kort dongerijakke, som er sånn rett under puppene nesten, den syns jeg går fint til lange teskjorter som er tettsittende og tunikaer. Også går jeg med litt korte jakker og boleroer over tunikar. Syntes det er fint. Det er jo ikke alltid det går over alle tunikaer, må sjekke at det passer

Hm.
vi har forskjellig smak.

Jeg synes at det er et NO NO.

Jakker SKAL dekke tunikaen. Trenchcoat er jo ypperlig. Eller gå med den uten jakke.

Unntaket er visst man kjører en viss lag på lag stil, men da bør man ha tungen rett i munnen, for det er lett at det ser litt harry ut.

Men det er min mening da

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 15:52   #40
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Med ei kul, lita jakke syns eg det er uproblematisk. Men det må vere ei jakke som passe til, som kler tunikaen på et vis. Om en topp vise nedom ei jakke meine eg det til og med kan vere kult. Berre ikkje jakka er kneppa.

Helt enig.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.