|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva defineres som full søppelbøtte hos deres?
Brukte?! :skepisk:
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva defineres som full søppelbøtte hos deres?Den er full når det detter ting ned når man putter noe nytt oppi. Siden det aldri passer å gå ut med søpla akkurat da, så lager man heller en ny pose med den type søppel som henges på skapdøra. Den kan også bli ganske så full før man rekker å gå ut med noen av dem.
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva defineres som full søppelbøtte hos deres?Vi har en greie i skapet slik at søppelbøttene kommer ut når man åpner skapdøra. Hvis søppelbøtta er for full får man ikke lukket dette uten at søppel presses ut - da er den full
![]() |
#27 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva defineres som full søppelbøtte hos deres?Gubben min ser ikke, eller vil ikke se sånt. Han tar sjelden i posen og knyter den sammen. Det gjør jeg. Og setter ved døra. Da tar han den med til søplebøtta ute.
![]() |
#28 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva defineres som full søppelbøtte hos deres?Jeg er enig med Tjorven. Det er fullt når det man prøver å legge i den detter av toppen.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva defineres som full søppelbøtte hos deres?Vet i hvert fall når posen med matavfall har blitt for full. Den gir beskjed om det når man tar den ut, og etter hvert bunnen gir etter.... *kona lurte på om det hadde vært en hund i oppkjørselen når noen av gårdagens kjøttkaker lå igjen *
![]() |
|
|