Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix-tips!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-12, 03:58   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Netflix-tips!

Jeg har sett 30 grader i februar serien, anbefales!
Og holder nå på med fringe eller noe slikt.

Gammel 03-11-12, 08:30   #22
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Weeds ligger der, den er bra synes jeg. En del bra britisk. Survivors og White Chapell (? Husker ikke om det het akkurat det )

Gammel 03-11-12, 08:51   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg ser på Gossip Girl.

Det gjør jeg også. Den serien har fått en del skryt her inne, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvorfor. Det jeg liker er å kunne se flere episoder rett etter hverandre. Vi er nemlig av typen som ikke laster ned ulovlig, så dette er litt nytt for oss.

Mannen og jeg så Broen sammen. Den var veldig bra. Masse humor, men allikevel spennende.

Gammel 03-11-12, 08:55   #24
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ligger Forbrytelsen ute? Har ikke sett noen sesonger.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 09:18   #25
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det gjør jeg også. Den serien har fått en del skryt her inne, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvorfor. Det jeg liker er å kunne se flere episoder rett etter hverandre. Vi er nemlig av typen som ikke laster ned ulovlig, så dette er litt nytt for oss.

Mannen og jeg så Broen sammen. Den var veldig bra. Masse humor, men allikevel spennende.

Vi har heller ikke lastet ned noe før, men har brukt en liten formue på DVD-er. Spørs om platebutikkene må legge inn årene nå.

Gleder meg til HBO kommer!

Gammel 03-11-12, 09:54   #26
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ligger Forbrytelsen ute? Har ikke sett noen sesonger.

Det lurer jeg også på!

Gammel 03-11-12, 14:54   #27
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prøvde å søke opp forbrytelsen men fikk ingen treff.

Gammel 03-11-12, 20:12   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arrested Development (et par hysteriske karakterer der) og Weeds var også ganske ok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:13   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Og så har jeg nettopp oppdaget Firefly, hørt mye bra om den før men aldri sett den.

Også kan du se filmen Serenity etterpå

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 09:13   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser Inbetweeners, den er hysterisk morsom. Også lå vi så langt bak på Dexter at vi faktisk fikk glede av en sesong der også.

Ellers ser jeg ikke at jeg kommer til å betale for dette i nærmeste fremtid.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 09:15   #31
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Okei, jeg håper noen kan tipse med om h organ jeg får norsk netflix? Har USA versjon via Apple tv. Har en Wii som ikke har vært i bruk på årevis, den står på stua. Hvordan kan jeg bruke den til netflix?

Sånn fikk mann det og når han laget konto men så prøvde jeg å logge meg inn på apple tv`en med facebok kontoen min og ds fikk jeg oppe den vanluge netflix`en

Gammel 04-11-12, 12:51   #32
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Jeg har funnet gamle Poirot-episoder og koser meg med det. Takk for tips!

Gammel 15-01-13, 23:03   #33
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er langt inne i Sons of Anarchy. Litt trasig at det bare er 3 sesonger som ligger ute. Jeg har nettopp sett Episode 6 i sesong 3 og har litt noia for å ikke ha sesong 4 tilgjengelig!

Signerer denne! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli hektet på en serie om en gjeng med bikere, men joda...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 23:07   #34
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg prøvde å søke opp forbrytelsen men fikk ingen treff.

Endte med å bestille forbrytelsen på DVD...

Gammel 15-01-13, 23:07   #35
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg slår nok ett slag for "Drop dead diva"

Gammel 17-01-13, 11:00   #36
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg ser på Gossip Girl.

Jeg ble lei etter hvert og gikk over til Ally McBeal. I går gråt jeg meg gjennom episoden der Billy dør og tiden etterpå. Det er så trist!

Sist redigert av noen : 17-01-13 kl 11:09. Årsak: La til spoilertag.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.