|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?HVis dere vil spandere litt penger på maten, ville jeg vurdert Colonialen eller Potetkjelleren. Ellers er Jacob's ved Katten er en billig gourmetrestaurant med veldig god vin.
|
|
|
#22 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?Det er jo nydelig å gå ned fra Fløyen! Uansett vær
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?Lille Kaffekompani er stengt, gått konkurs. (Men er kjøpt opp av noen som vil åpne igjen, men vet ikke når.)
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?
Sitter og ser mot Fløyen. Det er ikke mange blader igjen dessverre..
|
|
|
#25 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?Jeg er forberedt. Jeg har kjøpt meg regnparka nesten utelukkende for anledningen. Jeg antar at oppholdsvær utgår.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?.....
Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:27. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?
Leste på FB at de åpner igjen med nye eiere. Men når, se det sier soga intet om.
|
|
|
#28 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal vi se/gjøre/spise i Bergen?Jeg ser at Yr har endret værmeldingen fra regn til ikke-regn, så da satser vi på å gå ned fra Fløien. Hva slags skotøy trenger jeg da? Joggesko? Eller trenger jeg tursko? Eller går det bra med flate støvletter?
|
![]() |
|
|