![]() |
#21 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniJeg kjøpte min aller første bikini i voksen alder i år faktisk, på den undertøysbutikken i Paleeet i Oslo. Det lille under mener jeg butikken heter.
![]() |
#22 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniKlart du skal ha bikini! Du har gjort en stor innsats med nedgang og trimmings. Så; fram med puppane og kjøp deg bikini! Shorts og overdel er tull og tøys!
![]() |
![]() |
#23 |
Borte
|
![]() Sv: BikiniPå undertøysbutikkene er det så dyrt, men jeg får vel kanskje det da.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: BikiniHos triumph er det ofte mulig å få gode tilbud på bikinier på denne tiden av året (kanskje litt sent). Jeg er veldig fornøyd med bikinier derfra og noen modeller har de også tankini til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Bikini
Sørg heller for et stort lager med eventyrbriller som deles ut til de nærmeste på stranda. Så kan Tone sitte der med rumpa si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: BikiniJeg tror at det er litt vanskelig å finne bikinier hos kjedebutikkene på denne tiden av året dessverre, så jeg ville prøvd undertøysbutikker eller sportsbutikker. Jeg liker bikiniene fra Sloggi og har bestilt flere på www.timarco.no
![]() |
|
|