Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sokketroll og ledningsurr

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sokketroll og ledningskrøll
Ja, sokketrollet finnes 30 55,56%
Nei, sokketrollet finnes ikke 1 1,85%
Du har sikkert spist sokkene selv! 4 7,41%
Ja, ledningene mine lever! 8 14,81%
Nei, ledningene mine slår aldri krøll på seg 1 1,85%
Det er nok ungene som knytter knute på dem for å irritere deg. 0 0%
Jeg bruker ikke sokker! 1 1,85%
Du har tydeligvis alt for mye fritid, Milfrid 9 16,67%
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-12, 15:12   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sokketroll og ledningsurr

Vi kjører en type svarte sokker til meg, en type til mannen. Utenom ullsokker og sånt, de er litt her og der. Vesla sine sokker forsvinner hele forbaska tiden, så det finnes nok et babysokketroll, om ikke annet.

Gammel 19-09-12, 15:21   #22
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hos oss stjeler trollet stort sett bare gubbens sokker. Mine er sikkert ikke fine nok.

Gammel 19-09-12, 15:22   #23
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Sokketrollet lever i vaskemaskinen. De lever i gummilisten rundt trommelen.

Det hender de lever inni dynetrekk også.

Gammel 19-09-12, 19:45   #24
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lillesøster kjem heim frå venninnebesøk med ein sokk.
Kanskje eg burde forklart foreldrene kvifor dei har ein del einslege sokkar av fullstendig ukjent type.

Gammel 19-09-12, 19:59   #25
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sokketrollet her forsynes seg bare av barnas sokker (og mannen da han bodde her ), men ikke av mine. Men så parer jeg alltid sokkene før jeg slenger dem i skittentøyskurven, og henger dem opp parvis - hvis noen mangler etter vask sjekker jeg vaskemaskinen grundig, og ofte ligger det en og annen gjemt der. Sokkene mine får rett og slett ikke anledning til å være separert fra partneren sin EVER! Men sokker som får anledning til å leve friere liv blir raskt offer for sokketrollet. Når sokkene i tillegg er med på samværshelger blir ofte noen ofre for eksens overaktive sokketroll, så ungenes single sokker er i stadig økende antall. :roll: Minstejenta synes det er helt kurant å få på seg ulike sokker, da - akkurat som Pippi så vi berger oss.

Ledningskrøll? Aldri hørt om

Gammel 19-09-12, 20:05   #26
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sokketrollet finnes og det er derfor jeg alltid bruker to forskjellige sokker, da slipper jeg bekymre meg for slikt. Mannen derimot, han kommer til å bli nevrotisk om ikke sokketrollet flytter ut snart.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 20:22   #27
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Soundtrack!
Måtte bare :stril:

Gammel 19-09-12, 22:22   #28
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Altså, sokketrollet finnes.

Jeg gikk til innkjøp av sokkeklyper, 3*30 klyper eller noe sånn, nok til 90 par sokker hvilket min mor mente var absurde mengder (før hun tok for seg kassen med enslige sokker da vi skulle flytte. Der er mye, mye, mye mer enn 90 par sokker i vårt hus, ja...)

Men saken er den, ikke bare finnes sokkemonsteret som tar sokker fra mor, far, søster og bror, men sannelig tror jeg det spiser sokkeklypene også, for jeg er ikke i stand til å finne mer enn en håndfull av dem heller, derved ender det jo opp med at sokkene ikke får på seg klypene sine før de kommer seg til vask, og vips så er de single igjen.

Gammel 20-09-12, 01:38   #29
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

I min verden er dette 11 par sokker. Jeg har kapitulert og kjører kun to typer sokker her i huset. Drammen/eldste sine og mine/mellomste sine. Alle er like innen sin gruppe. Babysokkene er det fullt kaos i.

Pøh, da forandrer sokkemonsteret på sokkene slik at alle sokkene blir ulike hverandre og alle føles rare på foten. *prøvd ut*

Ja sokkemonsteret finnes, ledningmonsteret og!

Gammel 20-09-12, 07:38   #30
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Med én gang sokketrollet (for det finnes) har rappet og knasket en sokk, kaster jeg den andre. Så kan h*n sitte der og tro at jeg irriterer meg over den ene sokken, men den gang ei. Hah!

Eller man kan lage sokketroll av de enslige sokkene, det hjelper også forebyggende mot sokkeirritasjon.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.