|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: En god allværsjakke?Veldig glad i hvordan stoffet føles (Dermizax) og passformen på Bergans damejakker. Vanntette og vindtette, ikke klamme, veldig behagelig på, praktisk hette. Men.. stoffet blir så fort slitt ved jakkeermene. Dette har skjedd på alle de tre Bergans Dermizax jakkene jeg har hatt. Bruker riktignok jakka hver dag året rundt, så noe slitasje blir det jo - men irriterende at ermene ser såpass lurvete ut etter et års bruk... Prøver kanskje en av de ovenfornevnte neste gang!
|
|
|
#2 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god allværsjakke?HH selges ikke i mils omkrets så det ble denne fra Swims i svart. Den har også avtagbart for, så kan brukes hele vinteren regner jeg med. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: En god allværsjakke?
Den ser fin. ut. Hvor har du kjøpt den?
|
|
|
#4 |
|
Be happy!
Sv: En god allværsjakke?På en lokal skobutikk som pleier å ha litt spesielle merker inne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Sv: En god allværsjakke?Prøvde en Merell og den virket veldig god. Valget falt på Swims siden den hadde avtagbart for og det hadde ikke Merell. Jeg tror du blir fornøyd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: En god allværsjakke?Huff, da har jeg sikkert bestilt den for stor ... Jeg er også en 36-38 og bestilte M. Fant en gammel tråd her inne der noen mente at den var liten i størrelsen.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da blir den sikkert bra. Min i M er som sagt bra, kunne vært mindre, men det er samtidig praktisk å kunne ta på seg en ullgenser under nå på høsten og tidlig på våren |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: En god allværsjakke?Jeg har en Jean Paul parkas, en Bergans og en Norheim. Bor på Vestlande, så jakkene er i daglig bruk hele året.
|
![]() |
|
|