Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[avsporing] Strømpebuksenødskrik

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-12, 22:08   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

[avsporing] Strømpebuksenødskrik

Jeg leser i kjoletråden at det er så mange som bruker kjole på høst/vinter for det er så greit med strømpebukse under.

Jeg hater strømpebukser! Virkelig HATER. De er for korte i beina, så skrittet ligger mellom lårene, får jeg skrittet så noenlunde der det skal er de så korte i livet at de bare ruller ned, jeg føler jeg drar på meg tvangstrøye. Jeg er så svett når strømpebuksa endelig er kommet på at jeg trenger en dusj.
Hva svarte søren er galt da? Er jeg for shvær til å bruke strømpebukser? Er jeg for lang?
Er det bare meg som er her inne som har et ... rommelig omfang?
Jeg syns det er så lekkert med en litt fin vinterkjole og gode, kraftige strømpebukser til. Jeg har en helt fantastisk høst/vinterkjole som ikke blir brukt fordi jeg ikke finner noen strømpebukser som er passe!

HJELP! Finnes det håp?!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.