|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Jeg har en datter som begynte i 8.klasse denne uken og hun kom hjem og fortalte at kantina er åpen hver dag,og at de selger rundstykker/brødskiver og juice/sjokolademelk. Foreløpig har hun ikke spurt om å få handle der,men jeg regner med at jeg kanskje etterhvert sender med henne penger èn dag i uka,kanskje på fredager. Vi får se,har en meget kresen trettenåring,så det er ikke sikkert hun vil ha noe annet enn det hun får hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Her har de kantine. Alle elevene har kantinetjeneste, hvilket er supert for dem. De selger salater, juice og lettvint varmmat (kebaben er en stor suksess). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Der mellomste går har de det en dagi uken og den er elevdrevet.
![]() |
#24 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Nå har maset om kantinepenger begynt,ja. Det er visst mange som bruker kantinen hver dag,men det har ikke jeg råd til,så jeg har sagt til datteren min at hun skal få med seg penger èn dag i uken,kanskje to,vi får se hvor mye de andre i klassen bruker kantinen.Gruppepresset er nok ganske stort allerede,tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har elevene på ungdomsskolen hos dere tilgang til kantine?Det var ikke noe kantine når jeg gikk på skolen her, men jeg leste i lokalavisen at de nå har det. Å jeg ble helt overrasket at en startet med kantine så tidlig, det skaper jo litt kjøpepress? Det bør ikke være problem å ha med nistepakke? Tenk på de som ikke har råd til å handle i kantinen, men gjerne ha lyst.
![]() |
|
|