|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnas høstklærtåd (ute)
Her er den uunnværlig.
|
|
|
#23 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Den gråe fikk hull i tapekanten på innsiden av foten. Tåler ikke å bli brukt.
|
|
|
#24 |
|
nju nja njo
|
Sv: Barnas høstklærtåd (ute)Frøkena på 3 har en Reimatec parkdress som jeg kjøpte brukt her inne også har hun regnklær fra HH. Neste år har jeg lyst til å teste skallklær hvis de fungerer som regntøy også. Da trenger hun kanskje bare et sett i barnehagen i steden for både regnklær og parkdress? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnas høstklærtåd (ute)Minsten har fleecejakke fra Bergans, skalljakke fra Bergans og bukse fra Isbjørn. Har diversen ulltøy fra Krokofanten og fleece fra Bergans. Han trenger ny vinterdress da, det blir Reima eller Isbjørn. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Barnas høstklærtåd (ute)99-modellen har Bergans skalljakke, Norheim vanntett tynn softshelljakke og Stormberg utebukse. Trenger egentlig en til som er mer vanntett for Didrikssonbuksen hans er for liten ... Og så har han en tykk softshelljakke fra FK. Sist redigert av Stjerneskuddet : 13-08-12 kl 12:31. Årsak: lastet bilder |
|
|
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Barnas høstklærtåd (ute)Jeg kommer nok til å kjøre PO.P (og Reima) i år, både høst som vinter. Noe av det vi har fra ifjor passer enda, men en del må også fornyes.
|
|
|
#28 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnas høstklærtåd (ute)Den eneste som trenger noe foreløpig (har hatt gjennomgang i helga) er Mellomste som trenger ny høstdress og vintersko. Sko er bestilt, det ble disse som vi har hatt før og vært fornøyde med. Her blir slike sko gjerne brukt på høsten også før vinteren trår til, pluss det faktum at vinteren er nært forestående her i nord. *sukk*
|
|
|
#29 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reimatec er skallklær, så det er jo bare å se om det er nok med dressen til deres behov |
|
|
|
|
|
#30 |
|
maler
|
Sv: Barnas høstklærtråd (ute)Jeg trenger ikke kjøpe noe tror jeg faktisk, kanskje med unntak av en ny vindstopperfleece til plutten hvis den viser seg å bli liten. Han har hatt samme jakken siden han var halvannet år så de brukes lenge og vel.
|
|
|
#31 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Barnas høstklærtråd (ute)Jeg tror det eneste vi muligens trenger til treåringen, er ullundertøy, votter og luer, samt etterhvert vintersko. Jeg har vinterdressen jeg kjøpte i fjor fortsatt liggende med lappene på, og håper den holder hele sesongen.
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barnas høstklærtråd (ute)Begge har fått Viking halvhøye gore-texsko. Også har de hvert sitt todelte HH-skallsett. Mellomsøster har også fått Reflex høstdress med fleecedress. Begge har PoP vindfleecejakke.
|
|
|
#33 |
|
nju nja njo
|
Aha. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er i allefall et velkjent fenomen at mange av de ansatte i barnehagene ikke stoler på at skallklær holder ungene tørre. Her sluttet vi å ta med regnklær for å få dem til å bruke dressen i all slags vær, ungen var tørr han |
|
|
|
|
|
#35 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Barnas høstklærtråd (ute)Man bestemmer selv hva barna skal ha på i bhg, selv om de foretrekker regntøy. Lillebror hadde regntøy på en dag, siden HH-settet var til vask. Gud bedre så klam og fuktig han var på absolutt hele kroppen. Dette har jeg aldri opplevd med tekniske klær.
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Å herregud. Det har jeg visst fortrengt. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Men det stemmer jo, ikke sant? Men til gjengjeld var det vel omtrent ikke regn i mai eller juni. Håper dette årets skolestart blir bedre! Denne uken er i alle fall flott.
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg husker faktisk ikke. Jeg HAR fortrengt det. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnas høstklærtråd (ute)Eldste har Reimatec høstdress, Vossatassar anorakk og bukse, PoP vindfleecejakke, sko, cherrox og støvler fra Viking. Til vinteren har han Ticket vinterdress. Mulig han må ha nye vintersko i år, får måle de gamle når snøen kommer. Det eneste han kanskje trenger til vinteren er ulldress, Han fikk en Kivat for to år siden, den ble kjøpt stor og god, så den holder kanskje en sesong til. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Barnas høstklærtråd (ute)Ikke kjøpt så mye nytt til høsten, det fra våren holder enda.
|
![]() |
|
|