Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Restauranter i Stavanger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 21:58   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restauranter i Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Flor og fjære er magisk, men maten er bare middelmådig, altså. Dessuten er det ikke i Stavsnger.

Forøvrig synes jeg det er vanskelig å anbefale noe konkret. Stavanger kryr av gode restauranter, byen er jo Norges mat-Mekka. Nå høres jeg nok patriotisk ut, men jeg går for lite ut til å kunne mene noe om det, mrn når Hrllstrøm mener det, da er jeg enig.

Ja, Hellstrøm sa jo absolutt det.

Gammel 08-08-12, 21:59   #22
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Renaa. Nero har jeg vært på et par ganger, det er typen der det tar tre timer å komme gjennom ni retter, og man er like sulten når man drar.

Sånn var det på Jans Mat & Vinhus også. Vært på noen jobbmiddager der da den eksisterte og gikk som regel hjem sulten.

Gammel 08-08-12, 22:05   #23
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville sagt Tango. Eller Nero. Vi (jobben min) pleier ta med Viktige Folk på Tango.

Jeg var ikke imponert over Renaa siden de ikke greide å gi nøttefri dessert selv om vi hadde bestilt mat på forhånd og gitt beskjed om nøtteallergi i følget (vi var 10 stk). At de da bare skrapte av nøttene på toppen og kom tilbake med desserten var ikke godt nok. At de ikke kunne tilby guttungen noe å drikke (han drikker ikke cola, og de hadde ingen alternativer -ikke engang juice) og til slutt glemte at de skulle finne drikke til ham, var heller ikke ok. Nå var vi der riktignok i desember og det var ganske mye folk, men allikevel. Kjenner at jeg er irritert fremdeles (mest på grunn av nøttene egentlig, guttungen fikk vannet mitt og hadde det fint).

Gammel 08-08-12, 22:08   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva heter det nye stedet helt ute på kaikanten? Det har et eller annet ordspillsnavn?

Nydelig sushi og mat for øvrig, og de ansatte tar bisarre kombinasjoner av allergier og intoleranser på strak arm.

Gammel 08-08-12, 22:16   #25
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker du på Hall Toll? Det er ikke nytt, men har sushi og annen mat. OG er visst veldig bra. Har ikke vært der selv.
http://www.hall-toll.no/

Gammel 08-08-12, 22:28   #26
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sånn var det på Jans Mat & Vinhus også. Vært på noen jobbmiddager der da den eksisterte og gikk som regel hjem sulten.

...men full!

Gammel 08-08-12, 22:46   #27
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Hall-Toll! Har vært der flere ganger det siste året, og kanskje er det pga hyggelig selskap, men det har alltid vært vellykket.

Jeg tenker på det som nytt, jeg da.

Gammel 08-08-12, 23:05   #28
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hall-Toll og Gaffel og Karaffel er bra tror jeg. Har ikke vært på noen av dem, men vet at begge stedene er sterke på vin, og da er de det sikkert på mat også!

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.