|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Originala
|
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringJeg så XXL reklamerte for salg på teknisk regntøy fra Didriksons. Lillemor har det. Koster egentlig 900 kroner for settet og er nå på halv pris. Men det er ikke veldig fancy farger eller mønster. Da vi kjøpte var det i alle fall sort buske og rød eller blå jakke. Lillemor likte det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åring
Jeg ser det har vannsøyle 5000. Holder det til at de holder seg helt tørr, altså?
|
|
|
#4 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åring
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringBegge mine bruker skallklær. Det går stort sett i Skogstad, og mine "uteunger" er like tørre når dei kjem inn. Det er det einaste merke storesøster ikkje har slitt i filler endå.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringMin tiåring bruker Bergans skallklær. Dyrt i innkjøp, men holder de seg fint kan man selge dem videre når de er fravokst. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringMin niåring bruker 140. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringJeg lyver, egentlig. For i regntøy tror jeg nok vi må godt over 160. Jeg tror han har 158 i det som er for knapt nå. Sukk. 38 i sko....
|
|
|
#10 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringSnuppa mi har vært veldig fornøyd med regnkåpe fra Skogstad. Den har matchende sydvest også. Hun har også en skalljakke fra Stormberg som brukes som regnjakke. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringVår 10-åring har Bergans Hovden jakke. Forøvrig str. 16 år, når vi nå diskuterer størrelser.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Noe a la regnjakke til 10-åringVi har ikke brukt gummiregntøy på lenge, han er alltid tørr (østlandet vel og merke) og ikke av de som skjønner at det IKKE er nødvendig å ligge på bakken.... Han har nå Stormberg etter storebroren, Norheim (kun 5000mm) og POP (10000mm tror jeg). Vi har også brukt Basecamp til han. HH i bukse og nyinnkjøpt POP. |
|
|
|
![]() |
|
|