|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?Jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe de hvite flisene som mangler, og så male med heftgrunn og maling. |
![]() |
![]() |
#22 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?Ei jeg kjenner kjøpte plexiglass og hadde en kul tapet under.
![]() |
![]() |
#23 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?
Det er kjempefint, og det skal jeg ha når vi etter hvert pusser opp kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?Takk for mange gode tips her. Jeg ville nok også hatt kul tapet og plexiglass når jeg en gang skal pusse opp kjøkkenet på "ånkli" - men nå er det budsjettbudsjett som gjelder. |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?Jeg er ikke noen pusse- og gnikkedame, så jeg er så realistisk at jeg innser at stål utgår |
![]() |
![]() |
#27 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?Eg sjekka pris på glassplater og plexiglass og utelukka det. Foreløpig har vi bare malt med easy clean og det fungerer fint over det meste, men akkurat bak vasken blir det lett flekker som sitt godt fast. Så det må vi gjere noko meir med. Vi vurderer platene til IKEA, kun i området bak vasken, eller noko innspirert av denne bloggen (nederste bilete i innlegget): |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man ha over kjøkkenbenken i stedet for fliser?Du kan male/tapetsere og ta noen strøk med lakk over. Eventuelt kjøpe gulvbelegg hos faghandler (slik du beskriver). Nysted eller andre faghandlere har jo disse, og ofte har de en del ruller på tilbud. Man trenger som regel ikke veldig mange metrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|